New in

6.11.13 PMC 9 Comments

Moje ciuchowe zdobycze na listopad są kolorowe i ekstrawaganckie.
I miei "tesori" per novembre sono colorati e stravaganti ... 

List opad(owy) wisior ...
Collana con una foglia di un albero autunnale ...


Pasek ...
La cintura ...


 Pierścionek szlachcianki z fioletowym szkiełkiem ...
Anellino da principessa con cristallo lavanda ...


Słodkie kolczyki ...
Orecchini sdolcinati ...


Legginy w kropki ...
Leggins a pois ...


Spodnie w kratkę ...
Pantaloni a quadri ...

  
Duża miękka torba w kolorze czekolady ...
Morbida e grande borsa color cioccolata ...


Rękawiczki w odcieniu caffe latte ...
I gunati color caffe latte ...


W ręce wpadło mi też coś na zimę ...
Gdy mieszkałam w Polsce i temperatura spadała do -20C chodziłam z "gołą głową", teraz jestem przygotowana na włoskie, toskańskie "śnieżyce" choć tu nigdy nie pada śnieg. Nawet sama siebie nie staram się zrozumieć ... ;)
 
Ho trovato anche qualcosa per l'inverno ... Quando abitavo in Polonia e la temperatura scendeva 20 sotto zero, camminavo senza niente sulla testa. Adesso sono pronta per le "nevicate toscane" ...  ( qui non nevica mai!). Non mi capisco e nemmeno ci provo ...;)


;)

9 comments:

  1. swietnie wygladasz kochana w tej czapie :*

    ReplyDelete
  2. I guanti sono una meraviglia!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Looks like you are ready for the winter :) Love you colourful choices!

    http://golovelife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank U:* I love colorful cloths, maybe I seem to be eccentric, but who cares, important is just to be ourselves and feeling good;) Yes, I am ready fof the winter, but winter in Tuscany do not exist!We have always 10C,no snow ... in Poland is real winter with all freezing atractions ... ;)

      Delete
  4. Czapa i spodnie w kratkę boskie! aż zamarzyło mi się mieć takie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam sie ze spodnie rewelacja, ale tylko przy figurrze Pauliny ;)

      Delete
  5. Mam straszny fetysz na kolczyki (ale chyba o tym już wiesz ;]), a te Twoje są wyjątkowo śliczne! :) I te rękawiczki... *.* No cudo po prostu! :)

    ReplyDelete