Avon Big & Multiplied Mascara

24.4.16 PMC 0 Comments


Dziewczyny, wypróbowałam najnowszy tusz do rzęs od Avon "Big and Multipled".Odrazu się przyznam, że do kupna zachęciła mnie promocyjna cena: 4.50 euro. Musze powiedzieć, że jest lepiej niż myślałam.

Ragazze, ho provato il mascara di Avon ""Big and Multipled"". Subito Vi confesso, che l'ho preso per il prezzo in offerta: 4.50 euro, e devo ammettere che e' meglio di quello che mi aspettavo.

Mascara rzeczywiście rozdziela rzęsy, nie obsypuje się nawet po kilku godzinach, delikatnie wydłuża i pogrubia rzęsy. Nie jest to tusz dla tych z nas, które lubią mieć na rzęsach mocny, teatralny "wachlarz", ale jest to dobra jakościowo oraz elegancka maskara, za niewielkie pieniądze. Nie uczula i lekko się zmywa. Do kosmetyku, dobrałam zestaw do pielęgnacji oka: szczoteczkę do brwi, bazę pod cienie, zmywacz do oczu oraz "kocie" okulary ...

Rimmel davvero separa ogni ciglia, non si sfuma neanche dopo tanto tempo, leggermente prolunga e volumizza le ciglia. Non e' un cosmetico per quelle di noi, che amano avere ciglia pesanti e teatrali, ma e' un mascara di buona  qualita' a buon prezzo. Non da allergie e si lava facilmente. Con il cosmetico ho abbinato il kit per gli occhi: spazzolina per sopracciglia,base per gli ombretti, struccante e occhiali da gatta ...
  
Bardzo spodobał mi się rownież naszyjnik, z kryształowym serduszkiem Swarovsky ...
Mi e'piaciuta anche la collana con il cuoricino di cristallo Swarovsky ...

A moim ostatnim zapachowym, "starym - nowym" hitem jest woda toaletowa "Today", zamknięta w eleganckim flakonie 100ml.Zapach to mieszanka białych kwiatów, można wyczuć frezję, hibiskus oraz piżmo. Jestem zakochana w tej wodzie i szczerze Wam ją polecam.Zapach bardzo długo się nosi, jest elegancki i kobiecy.

Il mio ultimo hit "profumato", e' la "vecchia - nuova" eau de toilette "Today", racchiusa in un falcone elegante di 100ml.Questo profumo e'una miscella di fiori bianchi e personalmente ne vado pazza, Ve lo consiglio con tutto il mio cuore: l'aroma e'molto elegante e femminile allo stesso tempo.

Pozdrawiam Was z pochmurnej Toskanii ...
Vi saluto dalla nuvolosa Toscana ...





:)

0 comments commenti: