Color Riche L'Oreal Lipstick Limited Edition

6.5.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, e' domenica e io non sono in the park;), perche' ogni prima domenica del mese da nove anni sono una buona casalinga e ospito i suoceri per il pranzo. Prima pero' che sparisco fra la pasta e racconti della "Bella Napoli", vengo da Voi con un nuovissimo rossetto di L'Oreal.

Hej Koty, jest niedziela, a ja nie jestem w parku:), bo w każdÄ… pierwszÄ… niedzielÄ™ miesiÄ…ca, od dziewiÄ™ciu lat jestem dobrÄ… paniÄ… domu i goszczÄ™ teÅ›ciów na obiedzie. Zanim przepadnÄ™ w pastÄ™ 
i opowieści o "Bella Napoli", przychodzę do Was z nową pomadką od L'Oreal.

L'Oreal ha fatto un regalo a tutte le donne e ha creato un'edizione limitata di rossetti della linea "Color Riche" con un aforismo. Ognuno esprime qualcosa di diverso e ognuno e' super femminile. E cosi possiamo scegliere fra: "Io valgo", "Io posso", "Dico no" e "Io amo", quello che ho scelto io. Nella vendita regolare questo colore porta il n. 135 "Dhalia Insolent" ed e' un bellissimo fucsia.

L'Oreal zrobił prezent wszystkim kobietom i stworzył limitowaną edycję pomadek z linii "Color Riche" z aforyzmem. Każdy z nich wyraża coś innego, ale każdy jest super kobiecy. I tak można wybierać spośród odcieni: "Jestem wartościowa", "Mogę", "Mówię nie" oraz "Ja kocham", czyli ten któy wybrałam ja. W edycji regularnej nosi on numer 135 "Dhalia Insolent" i jest to piękna fuksja.

Gatti ci vediamo dopo domani, lunedi sara' per me davvero traumatico e pieno di tanti incontri del terzo tipo a Pisa;), a martedi:*

Koty, widzimy siÄ™ pojutrze, poniedziaÅ‚ek bÄ™dzie dla mnie naprawdÄ™ traumatyczny i peÅ‚en różnych spotkaÅ„ trzeciego stopnia w Pizie;), do wtorku!:* 

0 comments commenti: