Bio kosmetyki

15.12.13 PMC 2 Comments



I cosmetici naturali ...

W moim miasteczku otworzono niewielki sklepik z kosmetykami naturalnymi. Dziś można było kupić
wszystko z asortymentu, w obniżonej cenie, prosto ze straganu ...

Nella mia citta' hanno aperto un piccolo negozio di prodotti naturali per il corpo e per la
casa. Oggi si poteva comprare tutto in offerta, direttamente dal banco ...


Kupiłam żel do mycia ciała, Kardamon&Imbir
Ho comprato Bagnoschiuma, Al cardamomo e Zenzero

  
Szampon, Len
Shampoo, Ai semi di lino

  
3 rodzaje krojonych mydełek ...
3 tipi di saponette

  
Róża&Karite (odżywcze dla skóry wrażliwej)
Rosa&Karite' (nutriente per pelli sensibili)

  
Nagietek&Pszenica (zmiękczające i łagodzące)
Calendula&Germe di Grano (emolliente e lenitivo)

  
Miód&Lawenda (zmiękczające i oczyszczające)
Miele&Lavanda (emolliente e purificante)


Spotkałam też Świętego, który akurat zbierał Listy ... Wrzuciłam i ja, zobaczymy za 2 tyg. czy
przeczytał. Byłam BARDZO grzeczna w tym roku ... ;)

Ho incontrato anche Santa, raccoglieva le letterine di Natale. Ho lasciato un biglietto anch'io. Fra 2 settimane vedremo se lo ha letto. Ero MOLTO brava quest'anno ... ;)


2 comments:

  1. Kochana swietny post. ja wlasnie jestem na etapie kupowania kosmetykow naturalnych tudziez koreanskich :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Koreańskich?? Pierwsze słyszę!Wow!

      Delete