Kuferek

29.12.13 PMC 12 Comments

Doczekałam się swojej walizeczki na kosmetyki. Z zawartością ...

Ce l'ho anch'io!:) La valigetta dei cosmetici ...


3 piętrowa walizka zawiera kosmetyki z Hiszpanii: cienie, szminki, kredki, eye liner, lakiery
i aplikatory ...

Il bauletto di tre piani contiene cosmetici dalla Spagna: ombretti, rossetti, eye liner, matita per gli occhi e per labbra, smalti e applicatori ...


Cienie ...

Gli ombretti ...


  
Szminki ...

I rossetti ...

  
Eye liner, czarna kredka do oczu i różowa do ust oraz temperówka ...

Eye liner, matita nera per gli occhi, matita rosa per la bocca e temperamatita ... 

  
Róż w dwóch tonach ...

Fard in due tonalita'...


Lakiery ...

Smalti ...


Aplikatory ...

Applicatori ...


A tak wygląda makijaż: użyłam jasnego cienia na całą powiekę i beżowego w jego górnej części,
narysowałam cienką kreskę eye linerem, usta pomalowałam różową, matową szminką, policzki
podkreśliłam różem ... Bo Matce Naturze trzeba pomagać ... ;)

Ecco il make up: ho usato un ombretto chiaro su tutta la palpebra e l'ombretto beige per la
parte sopra. Ho disegnato una linea fine con l'eye liner. Sulle labbra ho messo un colore rosa
chiaro e le guance le ho sottolineate con il fard ...
Perche' Madre Natura deve essere aiutata ...


"Make up - il ritocco della Natura" ...  


;)

Moja O Bag jest gotowa na zimę ... 
 
Ho comprato le maniglie bianche e la pelliccia. La mia O Bag e' pronta per l'inverno :)


12 comments:

  1. Ale czaderska walizeczka!!! Normalnie zazdroszczę! :* Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) Dziękuje to Mikuś przyniósł ... pozdrawiam

      Delete
  2. ale super !! Mi mikołaj przyniósł podobną tylko, że pustą w środku, ale i tak jestem zachwycona!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie!Ja też już napchałam starych kosmetyków i wszystko zamknęłam w walizie;)

      Delete
  3. Nio, nio.... słodziutko :)
    Twoje zdjęcie- BOMBA! :*

    ReplyDelete
  4. Wspaniale Ci w takim makijażu! :) A jakie plany na sylwestra? ;> ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Klaudio:*. Sylwestra spędzam w wąskim gronie najbliższych znajomych, "po domowemu":)Za to na pewno w czerwonej bieliźnie!Tutaj koniecznie w Sylwestra trzeba mieć czerwone majtki albo stanik, żeby Nowy Rok był dobry!(to samo faceci):) pozdrawiam

      Delete
  5. Super walizeczka! Od dawna jest na mojej liscie prezentow, ale caly czas ja cos wyprzedza.
    Poki co mam piekny kuferek na bizuterie.
    A makijaz bardzo ladny :)
    A.

    ReplyDelete
  6. wyglądasz ciągle przepięknie :)
    milion lat mnie u ciebie nie było! i nie ma to tamto, już na poważnie uczę się włoskiego twoimi podpisami.

    szczęśliwego nowego roku, kochana :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, niezmiennie Cię zapraszam na bloga,wpadaj kiedy możesz:)Tobie i wszyyystkim Blogerskim Laskom życzę udanego i kreatywnego 2014roku!!

      Delete
  7. What a nice and fresh look : ) and so many eye shadows to experiment with. Good luck and a very Happy New Year to you Paula!

    http://golovelife.blogspot.com

    ReplyDelete