make up

11.3.15 PMC 2 Comments


 Rano zauważyłam, że wiosna zbliża się dużymi krokami i zakwitły śliczne margarytki ...
La mattina ho notato che si avvicina la primavera. Ho notato delle bellissime margherite ...



Będąc w wiosennym nastroju postanowiłam wypróbować kosmetyki do makijażu od Bottegi Verde.
Essendo di umore "primaverile" ho deciso di provare dei cosmetici per il trucco di Bottega Verde ...

Podkład nawilżający "Efekt perfekcyjna skóra" z kwasem hialuronowym ...



Bardzo lekki, świetnie nawilżający podkład do twarzy. Delikatnie pachnie kremem, wypełnia niewielkie zmarszczki, usuwa ślady zmęczenia, nadaje twarzy jednolity, naturalny kolor. Nie pozostawia smug, bardzo ładnie "wtapia się" się w skórę. Wybrałam odcień: Beige Eclat. Podkład jest wygodny w aplikacji, posiada niewielką pompkę dzięki której dozujemy fluid. Czuję się jak wtedy, gdy miałam 7 lat i "nabijałam" atrament do mojego pióra :) ... 

Il fondotinta idrata molto bene la nostra pelle. Profuma delicatamente di crema, riempie le piccole rughe, cancella i segni della stanchezza, dona al viso un tocco naturale e sano. "Si sposa" molto bene con la pelle.Ho scelto il colore "Beige Eclat". Il fondotinta e' molto comodo da usare grazie ad un comodo applicatore, con il quale goccia dopo goccia coloreremo il nostro viso ... mi ricorda quando avevo 7 anni e dovevo "caricare" con l'inchiostro la mia penna ...

Szminka Extraglossy z masłem Karite' ...


Elegancko wyglądająca szminka ma kolor, który nazwałam "very Barbie pink", na ustach zmienia się jednak w chłodny, elegancki pudrowy róż. Nawilża usta pozostawiając je miękkie i podkreślone. Jedynym minusem jest jej trwałość (po ok. 2 godzinach trzeba nałożyć szminkę od nowa). Wybrałam odcień Cameo.

Il rossetto, molto elegante, ha un colore forte "pink", direi "Barbie", ma sulla bocca cambia colore e diventa un elegantissimo rosa antico. Idrata bene le labbra lasciandole piene e sottolineate. L'unico svantaggio che ho notato e la durata: dopo 2 ore il rossetto si deve riapplicare. Ho scelto il colore "Cameo".

Lakier "Czerwona Pasja" oraz lakier "Efekt żelu" ...



Wypróbowałam ten w odcieniu "Tiffany" z efektem żelu. Lakier ma krótki, szeroki pędzelek co pomaga w malowaniu paznokcia. Daje matowy efekt, z delikatnym połyskiem. nie odpryskuje się i jest długotrwały.

Ho provato lo smalto con effetto "Gel", colore "Tiffany". Lo smalto ha una piccola, corta spazzolina comodissima e facile da usare. Da un effetto matt con un po' di luce.

Podczas kąpieli towarzyszy mi zapach paczuli ...
Durante la doccia sento l'aroma di patchuli ...



Byle do wiosny!:)
PS. Biały, gipsowy kwiatek ze zdjęć jest odświeżaczem do szaf i pomieszczeń, tez od BV ...

Aspettiamo la primavera!:)
PS. Anche il fiorino bianco delle foto e' di BV, ed e' un profumo per la casa ...

2 comments:

  1. Ciekawy ten podkład,nie miałam z taka aplikacją. Fajny bo lekki. Kwiatki mówią ,że wiosna tuż,tuż

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) dzięki za komentarz ;) Podkład przypomina raczej bb krem niż podkład jest rzeczywiście lekki, pozdrawiam PS. Kwiatki nieśmiało się pokazują, a na weekend zapowiedzieli chłód i deszcz ...

      Delete