december makeup

9.12.15 PMC 2 Comments


Dziewczyny oraz Kobiety, zapraszam Was na posta w którym krótko opowiem o moich ulubionych kosmetykach do makijażu w tym miesiącu.
Ragazze e Donne, Vi invito a vedere il post con i miei comsetici preferiti per il make up questo mese.
  
Oczy
Occhi

Bardzo lubię tusz od rzęs L'Oreal "Oczy Motyla". Maskara ma areodynamiczną, gumową szczoteczkę która rozczesuje każdą,nawet najtrudniej osiągalną rzęsę, nie obsypuje się i długo trzyma. Często przy linii rzęs rysowałam kreskę: czarną "Color Riche, Le Khol" od L'Oreal lub brązową  od Avon. Plus obowiązkowo kredka do brwi w brązowym odcieniu również od Avon.

Mi piace tantissimo il mascara di L'Oreal "Efetto Farfalla". Il rimmel ha una spazzola di gomma dalla forma areodinamica, cosi raggiunge ogni ciglia. Dura molto a lungo e non lascia macchie sotto gli occhi. Ho usato spesso delle matite per gli occhi: nera "Color Riche, Le Khol" di L'Oreal e marrone di Avon. Le sopracciglia le sottolineo con la matita per le sopracciglia di Avon colore "Brown".

Policzki 

Guance

Policzki akcentowałam delikatnym różem od Pupy z serii "Soft and Wild". Róż jest bardzo delikatny i łatwy w aplikacji, nie sposób źle się nim umalować. Plus za piękne opakowanie z lusterkiem.

Ho accentato le guance con il delicatissimo fard di Pupa della serie "Soft and Wild". Questo fard e' molto delicato e facile da applicare, non e'possibile truccarsi male con questo cosmetico. Mi piace anche tanto la sua confezione gattosa con uno specchietto dentro.
Twarz
Viso

 Twarz matowiłam podkładem, o którym opowiadała na swoim kanale moja ulubiona blogerka urodowa, Clio :) Wypróbowałam zachwalany przez nią podkład do cery mieszanej od Deborah "Dress me Perfect" w odcieniu "Fair" i jestem bardzo zadowolona. Kosmetyk nie zmienia koloru podczas dnia, bardzo łatwo się rozprowadza, jest lekki ale matuje skórę na długi czas nie ściągając jej.

Sul mio viso ho messo un fondotinta che ho visto sul canale della mia preferita Clio:)
Ho provato il fondotinta per la pelle mista di Deborah "Dress me Perfect" colore "Fair" e mi sono trovata benissimo. Il fondotinta non cambia colore durante il giorno, e' facile da spalmare e molto leggero nonostante dia l'effetto "matt".


Usta
Labbra

W tym miesiącu pokochałam szminkę w odcieniu bordeaux od Helan, którą znalazłam w listopadowym pudełku od My Beauty Box. To moja pierwsza tak ciemna, prawie kasztanowa szminka, jest moim absolutnym odkryciem i miłością.Myślę, że w tym kolorze dobrze będą się czuły przede wszystkim szatynki i brunetki. Usta obrysowuje najpierw kredką, a potem aplikuję szminkę.

Questo mese mi sono innamorata del rossetto color bordeaux di Helan (che ho trovato nel My Beauty Box di novembre). E'il mio primo rossetto cosi scuro, quasi color castagna. E' stata una scoperta e un amore assoluto. Penso che in questo colore si sentiranno bene sopratutto le ragazze castane o more. Prima sottolineo le labbra con la matita e dopo metto il rossetto.
 
Miłej środy!
Buon mercoledi!

2 comments: