Relax

13.3.13 PMC 3 Comments

Gdy przyjechałam do Włoch, by tu zamieszkać, pierwszym miejscem jakie odwiedziłam było ... Centrum Urody! W mgnieniu oka, podczas pierwszego manicuru poznałam Włoszki, które obecnie są moimi koleżankami.
Salon Hivaoa, z pozoru niewielki, jest miejscem relaksu i spotkań wielu kobiet. Możemy zadbać o nasze ciało (solarium,sauna,masaże), zrobić makijaż i paznokcie. Spotkania z właścicielką Sabiną oraz jej kosmetyczkami i manicurzytskami zawsze wprawiają mnie dobry nastrój. 
Dziś wybrałam się na manicure do Veroniki ...


Czekając na zwolnienie się fotela, możemy kupić apaszkę, torebkę lub sztuczną biżuterię ...


Spróbować pomalować się kosmetykami mineralnymi ...


Przeczytać czasopismo kobiece ...


Veronica namówiła mnie na neonowy, permanentny manicure w kolorze, według mnie brzoskwiniowo malinowym, według niej łososiowym:



Do domu, z salonu przyniosłam też srebrną torebkę z jamnikiem ...





Jak dobrze być kobietą ...

Manicure permanentny, 25 euro
Torebka, 26.90 euro
 

3 comments:

  1. Kolor paznokci świetny, od dawna szukam podobnego lakieru ;) a torebka urocza :)

    ReplyDelete
  2. Nasza maniaczko torebek :P :*. Kolorek wg mnie również brzoskwiniowo malinowy :).

    Buziaki :*.

    ReplyDelete
  3. Świetny ten jamnik!:) Oj zazdroszczę, chwila dla siebie plus piękne pazurki:)

    ReplyDelete