Sweet november

23.11.13 PMC 0 Comments


Listopadowe, toskańskie melancholie rozwiewają smaki i kolory ...

Piccole melanconie toscane a novembre schiariscono sapori e colori ...

  
papryk, które dostaję od sąsiada i dodaję podczas gotowania do różnych potraw. Od góry najsłodsze papryczki "Arlekinki", średnio ostre papryki "Pepperoni" i bardzo ostre papryczki "Chili"...

dei peperoni, che mi ha regalato un vicino di casa, li aggiungo mentre cucino a casa tanti tipi di piatti. Da su: dolci peperoni "Arlecchini", peperoni normali e motlo piccanti peperoncini "chili" ...



 ryba "orata" w jesiennym wydaniu z pomidorami i cukiniami z pieczonym pieczywem ...

Orata nella versione autunnale, con pomodori e zucchine, con pane caldo ...


moje ulubione jesienne owoce "kaki" ...

i miei amati cachi ...



słodkie kasztany w cukrze ...

castagne ...



popcorn i orzeszki zatopione w miodzie ...

croccante di popcorn e arachidi ...


a do torebki przed wyjściem wrzucam przegryzki od Milki ...

e prima di uscire metto nella borsa snack Milka ...

  
oglądam listopadową Wieżę w Pizie ...

ammiro la Torre di Pisa a novembre ...



maluję usta szminką od L'Oreal, z ostatniej linii "Collection Privee'", wybrałam odcień od Jennifer Lopez (Nude), szminka jest nawilżająca, matowa i daje bardzo delikatny efekt ...

Trucco le mie labbra con il rossetto di L'Oreal, dell' ultima linea "Collection Privee'", per la scelta del colore mi ha ispirato Jennifer Lopez (Nude). Rossetto idrata bene le labbra, da efetto "mat" ed e' molto delicato ...

  
powoli przygotowuję się do Bożego Narodzenia ...

piano piano mi preparo per Natale ...

  
Ale przede wszystkim obiecałam mojemu bratu nauczyć się obsługiwać prezent od Niego,  na
urodzinydzieńkobietbożenarodzeniedziendzieckadziensiosrtydzienprzyjaciela czyli nowy aparat fotograficzny...

Ma sopratutto ho promesso a mio fratello che imparero' a usare il Suo regalo per il mio compleannofestadidonnanatalegiornodibambinogiornodisorella cio e' la nuova fotocamera Nikon ...

:)

0 comments commenti: