Moschino

2.8.14 PMC 4 Comments


Woda toaletowa Moschino "Hippy Fizz" z linii `Cheap & Chic`, bo wewnątrz jestem radosną hipiską z kwiatami we włosach ... ;)

Eau de Perfum di Moschino "Hippy Fizz" della linea `Cheap & Chic`, perche' dentro di me c'e' una happy hippie con i fiori nei capelli ... ;)


Zapach od Moschino jest promienny, musujący i kwiatowy. Niech nie zmyli Was żółty flakon wody, "Hippy Fizz" nie jest zapachem cytrusowym , ale kwiatowym ... Nuty zapachowe to: liście maliny, liście róży, fiołek, magnolia, kwiat lotosu, osmantus, cedr ...

Il profumo e' raggiante e fresco. Non fate Vi ingannare dalla botiglia gialla del profumo, 'Hippy Fizz' ha un aroma di fiori, non di frutta ...

Famiglia olfattiva: Esperidata-aromatica
Note di testa: limone, lampone, magnolia
Note di cuore: rosa, viola, fiore di loto


Bardzo fajny zapach na ciepłe dni, nosi się kilka godzin, nie jest ani gryzący ani mdły - jest orzeźwiający i ciepły jak wakacje ...

Il profumino e' carino per le giornate calde, si porta abbastanza a lungo, non e' ne' troppo forte, ne' troppo debole, e' frizzante e caldo, come le vacanze estive ...



:)

4 comments:

  1. Lubię kwiatowe perfumy, więc chętnie sprawdziłabym ten zapach. A zdjęcie w kapeluszu obłędne. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)buźka. Kapelusz z targu, 5 euro, efekt "Million Dollar Lady":)pozdr

      Delete
  2. Zapachu nie miałam okazji testować także się nie wypowiadam;-)
    Zdjęcie w kapeluszu zjawiskowe. Szkoda że w Polsce nie ma kultury noszenia kapeluszy. Mnie się taki styl ogromnie podoba. Muszę sprawdzić czy osobie raczej niskiej będzie pasować kapelusz;-) Dlaczego by nie zacząć pozytywnie szokować społeczeństwo ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gago, dzięki za komentarz:) Uśmiałam się szczerze,a to u mnie rzadkie. Tutaj w tym roku są modne kapelusze, ale też mało osób ma odwagę i ochotę je nosić. Jestem zwolenniczką filozofii życia Reginy Brett (autorki książki "Jesteś Cudem" i "Bóg nigdy nie mruga"), tam jest napisane że warto w pewnym momencie życia być ekscentrycznym, a nawet trochę teatralnym - jeśli jest to sposób na wyrażenie nas samych. Z odwagą rodzi się własny styl (który może się podobać lub nie) ale jest na zawsze i unikatowy. Jestem niska, nie wiem czy pasuje mi duży kapelusz, z powodu problemów ze zdrowiem czasem kuleję - ludzie zawsze się patrzyli, teraz popatrzą na ładny kapelusz ... :)pozdrawiam i czekam na opis lub zdjęcie Ciebie w Twoim kapeluszu.

      Delete