Elle&L'Oreal

27.2.13 PMC 9 Comments

Marcowe wydanie Elle Italia ma rozmiar XL, zawiera cztery czasopisma oraz mini tusz do rzęs od Chanel. Wszystko zapakowane w elegancką teczką, a kosmetyk do makijażu w eleganckie pudełeczko (z lusterkiem!):








Wypróbowałam też, nowość od L'Oreal. firma "ubrała" szminki i lakiery do paznokci w kolory i design, które zostały zaprojektowane przez młode talenty, dla czasopisma Vogue. Mój wybór padł, na szminkę Color Riche w odcieniu fuksji oraz lakier do paznokci w lawendowym kolorze:








Elle Italia, marzec, 3.50 euro
L'Oreal Paris, szminka Color Riche & lakier, 8.50 euro

9 comments:

  1. te opakowania Loreal'a wyglądają cudnie :) ten szary kolorek lakieru bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  2. Za 3,50 euro tyle gazet i jeszcze tusz chanel - super! :D
    Szminka natomiast ma śliczny kolorek :)).

    P.S. Cieszę się, że już jesteś! :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wypas normalnie, tylko nieść tą pakę nie było wcale "exclusive":)

      Delete
  3. Ale masz super, mając takie gazety i gadżety za niewiele. Ciekawa jestem tuszu Chanel! piękne opakowania Loreal, uwielbiam ta markę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo bym chciała, aby też wkrótce w PL czasopisma kobiece były niedrogie i "wypasione".

      Delete
  4. O jest co przeglądać:) Świetne te wzory opakowań;) Świetny ten tusz od rzęs!:)
    WITAJ KOCHANA, TĘSKNIŁAM:))
    Piękne zmiany, coś o tym wiem bo sama ostatnio zaszalałam:D Ale to sprawiło, że blog jest jakby bardziej mój, cudne uczucie;)

    ReplyDelete
  5. Dziękuję Kochane za ciepłe powitanie, też tęskniłam!:) Tusz wypróbowałam, jest FATALNY, skleja rzęsy, wyglądają nie naturalnie, jest ciężki, nie ma czego żałować:)Lakier od L'Oreala bardzo ładnie i łatwo się rozprowadza (ma szeroki pędzelek), ale jego trwałość to ok. tydzień. Szminka jest OK, w tym odcieniu wystarcza jej jedna warstwa:)

    ReplyDelete
  6. Opakowanie Loreala jest rewelacyjne, a teraz przy tylu gazetach,to już Cie długo nie zobaczymy, zbyt zajęta czytaniem ;)))

    ReplyDelete
  7. Witaj Paulino Mari Claro :) no to mamy podobne upodobania, pomimo różnicy wieku :) :) ja też wybrałabym fuksję :) Cieszę się , że dzięki Paulinie dotarłam do Twojego bloga,od kilku dni jestem Twoją fanką :) pozdrawiam z Łodzi:)

    ReplyDelete