GlossyMay

7.6.13 PMC 1 Comments

Glossybox Italia, miesiąc maj. Nie wiem czy zasłużyłam (być może zebrałam punkty wypełniając ankiety o kosmetykach na stronie Glossy), czy to przypadek lub pomyłka, ale w tym miesiącu kurier wręczył mi dwa pudełka Glossybox ...



Oto co znalazłam w pierwszym ...


Profesjonalne gąbeczki (6) do wykonywania makijażu (podkład, puder w kamieniu, cienie, róż). Nie uczulają, są przeznaczone do skóry delikatnej, w łatwy i higieniczny sposób pomagają zrobić makijaż:


Mineralny cień do powiek "Da Vinci". Podobno hit w USA, rozjaśnia oko, może być stosowany również do policzków:


 
Lip blush, Jelly Pong Pong. Gruba i miękka kredka nadaje ustom delikatny kolor i blask. Nawilża jak balsam do ust, nie obciąża ich, jest bardzo wygodna i łatwa w aplikacji:


Body wash, płyn do mycia ciała, Balanceme. Energetyzujący i nawilżający produkt do mycia ciała, inspirowany najlepszymi kosmetykami używanymi w salonach SPA. Pachnie bergamotką i lawendą:


Suchy szampon do włosów, Batist, klasyczny. Hit wśród blogerek na całym świecie, przeczytałam 90% dobrych opinii i 10 średnich. Podobno miewa duszący zapach, podobno u niektórych wywołuje alergię. U mnie póki co w stanie nienaruszonym ...


 Oczyszczająco ujędrniająca maska do twarzy, Topexan (cera mieszana):


W drugim pudełku ...


Kredka do oczu, Dainty Doll, odcień orzechowy:


Kuracja antycellulitowo ujędrniająca do ciała, Ioolei, balsam do ciała w wersji na dzień i na noc, w pudełku znalazł się również bon zniżkowy (5euro), na zabiegi firmy :



oraz kosmetyki, które pojawiły się w pierwszym pudełku ...


Kosmetyki do makijażu wypróbowałam od razu. Kredka, cień, lip blush, wszystko aplikowane nową gąbeczką ...


Podwójnie miłego weekendu życzę Wam ...


 :)

1 comment: