Libri in corso

1.6.13 PMC 1 Comments



 Z okazji Dnia Dziecka oprócz olbrzymiej przyjezdnej karuzeli dla dzieci, w moim miasteczku trwała akcja "Libri in corso", czyli "Książki na deptaku". Wszystkie małe wydawnictwa wystawiły swoje publikacje dla dużych i małych ...




Oprócz znanej Vespy (motoru) w pobliskiej Pontederze, produkuje się "BiblioApe" czyli niewielkie "ruchome księgarnie", niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia otwartej przyczepki ale musicie uwierzyć mi na słowo, że w środku znajdował się szeroki wybór książek ...




     A kiedy zegar wybił prawie 18 wróciłam do domu ...



Z okazji Dnia Dziecka od drugiego "Dziecka", dostałam przepiękny słoneczny bukiet :)

   
Chrońcie i kochajcie Wasze wewnętrzne, dziecięce Ego. Nie ma nic lepszego niż być dzieckiem ...

1 comment:

  1. Ale super pomysł! Nie wiedziałam, że to międzynarodowe święto.

    ReplyDelete