Saldi

7.7.13 PMC 5 Comments

Wczoraj w Toskanii rozpoczęły się wyprzedaże. O godzinie 10 rano kolejka w Tezenis wychodziła na zewnątrz sklepu ...


Zapolowałam i ja, znalazłam ...

Sukienkę maxi w kolorze pink z napisem : "Osiągalna tylko dla sławnych mężczyzn":)):


Top i legginsy w odcieniu electric blue:


Top w kolorze "Tiffany":


Top moro:


oraz trochę bielizny ...


Zapłaciłam około 30 euro, obniżki rozpoczęły się od razu od 50%...


W Carpisa również przeceny o 50 % ...


Upolowałam torebkę z lnu z białymi wstawkami,  do ręki i na ramię ...





To moje pierwsze letnie wyprzedaże, początek sierpnia to ostatni dzwonek a jednocześnie największe obniżki we Włoszech, mam więc jeszcze trochę czasu na znalezienie czegoś ciekawego. A Wy macie już coś z obniżek?


:)

5 comments:

  1. Pięknie wyglądałaś ;) Dodawaj więcej zdjęć swoich stylizacji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)):* dziękuję Ci bardzo!

      Delete
    2. Też chcę więcej Twoich zdjęć! :)) Pierwsza sukienka genialna! :D
      Torebka przez żółwiki kojarzy mi się z Anją :D.

      Buziaki :*.

      Delete
    3. Dzięki:)to chyba muszę zainwestować w fotografa "na stałe";),pozdrawiam

      Delete
    4. ;) świetne zakupy ;) oczywiście mnie najbardziej podoba się żółwikowa torebka ;) Pozdrawiam! :)

      Delete