Dior

16.12.13 PMC 8 Comments

Mikołaj już przeczytał część mojego listu i przyniósł mi prezent, o którym marzyłam.
Czerwoną szminkę Dior ...

Santa ha gia' letto la prima parte della mia letterina a Babbo Natale, e mi ha portato un regalo che ho sempre sognato: il rossetto rosso di Dior ...


  
Odcień szminki to numer 756, "Fireworks". Szminka ma bardzo lekką konsystencję, dobrze się rozprowadza, delikatnie nawilża i powiększa usta ...

Il colore del rossetto e' il numero 756 "Fireworks". Il rossetto ha una consistenza  leggerissima, e' facile da spalmare sulla bocca, nutre e ammorbidisce le labbra.


  
Tak wygląda na ustach ...
Questo e'  l'effetto  ... :


"Il successo e' scritto con un rossetto".


8 comments:

  1. Paula uwielbiam Twojego bloga! Mimo, ze nie zostawiam zbyt czesto komentarzy to zagladam tu codziennie i z niecierpliwoscia czekam na nowy wpis. Wszystko czyta sie lekko, przyjemnie. Lubie chwile gdy siedam przed komputerem z filizanka herbaty i zastanawiam sie czym mnie zaskoczysz :)
    Mam do Ciebie pytanko. Jesli nie chcesz odpowiadac to calkowicie zrozumiem, ale to taka babska ciekawosc. Przeczytalam gdzies, ze wladasz 5 jezykami. Mozesz zdradzic jakimi? I czym zajmujesz sie w slonecznej Italii?
    Pozdrawiam,
    A.

    ReplyDelete
  2. Bardzo dziękuję za piękny komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądasz.Wiem, że mam trochę odwiedzin, ale widzę to po liczbie wizyt, nie komentarzach, tym bardziej jest mi miło, że napisałaś.DZIĘKUJĘ.Z językami niestety jest tak, że gdy się ich nie używa, bardzo szybko się je zapomina. W związku z tym najlepiej mówię i piszę po włosku i angielsku. Znam też język francuski (matura ustna), niemiecki i rosyjski (już teraz niestety w stopniu niewielkim). W It zajmuję się jednym Włochem;) i tłumaczeniami. Jeszcze raz dziękuję za komentarz, mam nadzieję, że nadal będzie Ci się u mnie podobać i będziesz mnie odwiedzać!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odwiedzac Cie bede napewno :) Twoj blog jest typowo kobiecy i uwiebial czytac zarowno o nowosciach kosmetycznych jak i wyjazdach. Dla mnie jest to chwila relaksu.
      Dziekuje za odpowiedz i przepraszam za ciekawosc :) achh my kobiety :P
      Jeszcze korzystajac z okazji zycze Ci wspanialych swiat Bozego Narodzenia i szalonego Sylwestra :)
      A.

      Delete
    2. Bardzo dziękuję, Twoje słowa są bardzo motywujące!:)Również Tobie życzę wesołych i zdrowych Świąt oraz dobrego, pomyślnego i szczęśliwego 2014 ...

      Delete
  3. Cudnie!!! <3 Pożycz Mikołaja.... też taką chcę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty napisz list do swojego, włoskiego Mikusia zobaczysz że zadziała;)pozdr

      Delete
  4. Piekna. Czerwone szminki maja w sobie cos magicznego. Kazda kobieta wyglada w nich sexownie

    ReplyDelete
  5. Też dostałam szminkę Diora :) Ale w innym kolorze.

    ReplyDelete