Pupa

16.6.14 PMC 0 Comments


Moje poranki z Pupą. Ostatnio wypróbowałam BB krem oraz róż do policzków ...

BB Cream + anti macchia


BB nawilża, wyrównuje kolor skóry, rozświetla cerę,chroni przeciw promieniowaniu UV. Rewolucyjna formuła sprawia,że skóra staje się gładka i promienna. Nie osadza się w zmarszczkach ani porach. Zapobiega nieestetycznemu błyszczeniu się, bez efektu maski. Do wszystkich rodzajów skóry.

 
Moja znajomość z tym kosmetykiem miała trudne początki: krem dość ciężko aplikuje się na twarz, odcień wydawał się za ciemny (Sand 002), denerwował mnie delikatny zapach. Do czasu. Wersja BB Pupa "anti - macchia" czyli matujący i maskujący przebarwienia i niedoskonałości jest BB kremem, ale gęstszym niż inne BB kremy, nie jest lekkim BB kremem, nie jest też jednak ciężkim podkładem. Jego miejsce określiłabym jako "po środku". Po 5 minutach krem wchłania się w skórę, stapia się z nią i adaptuje kolor naszej skóry, zapach znika, a BB krem nosi się dobrze na twarzy. Uważam, że z upływem czasu wygląda na niej lepiej! Następnym razem wypróbuję BB Cream + primer. Nasłuchałam się o nim samych pozytywnych opinii.

Róż "Like  a doll Luminys Blush" ...


Wypiekany i rozświetlający róż "Like a doll" z letniej serii ""Viva Carioca" jest bezbłędny. Delikatnie podkreśla policzki rozjaśniając je. Wyprałam kolor nr. 107 i choć wydaje się być intensywnym odcieniem jest bardzo delikatny (przypomina mi mój ostatni róż Glossybox), nie obsypuje się, trudno go "przedawkować". Polecam ...


Jednak najbardziej ze wszystkiego ucieszyła mnie lawenda od sąsiadki ...




Miłego poniedziałku!:)

0 comments commenti: