Carpisa

19.3.13 PMC 13 Comments


Zapraszam Was do Carpisy, znajdującej się w centrum handlowym, w Pizie ...







Wybrałam model torebki: kuferek, a potem  poradziłam się sympatycznej ekspedientki, w jakim kolorze według niej będę modna tej wiosny. Zaproponowała mi torebkę w żółtym kolorze, z wykończeniami w kolorze fuksji:



Kuferek może być noszony w ręku i na ramieniu (ma doczepiany pasek). Był dostępny również w białym i różowym kolorze. Do torebki dobrałyśmy wiosenny szalik w podobnym odcieniu ...




Ponieważ dzisiaj we Włoszech obchodzimy Dzień Ojca, akcesoria męskie zaskakiwały nowymi wzorami i designem. Poza tym, za drugi produkt zakupiony w sklepie Carpisa, płaciliśmy połowę. Z promocji skorzystał mój mężczyzna i kupił portfel:





Teraz pozostaje mi tylko poczekać na prawdziwie letnią pogodę i w słonecznych kolorach przywitać wiosnę ...

Torebka, Carpisa, 25 euro
Szalik, Carpisa, 9.90 euro
Portfel męski, Carpisa, 15.90 euro (zniżka 50%)
 

13 comments:

  1. Ta torebka jest prześwietna ;) <3 ! Taka optymistyczna :)

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  2. Ostatnio w sklepie Reserved kupiłam podobny kuferek, ale Twój jest taki wesoły, bardzo mi się podoba! I ten szalik... Jestem szalikoholiczką, więc dłuuugo się w niego wpatrywałam :)
    Świetne zakupy, pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Miło mi poznać szalikową maniaczkę:). Kolor torebki odważny, ale życie ma się jedno i warto być czasem ekscentrycznym:)

      Delete
  3. Hej :) nominowałam Cię do TAG Liebster Blog na moim blogu:
    http://paukosmetycznie.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html
    Zapraszam do wspólnej zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie, PauKosmetycznie :)

    ReplyDelete
  4. Śliczna jest, i ten bajeczny kolorek <3.
    U Ciebie pewnie szybciej zrobi się ciepło :(.

    Buziaki :) :*.

    ReplyDelete
  5. Cóż za odważne kolory! Tylko wiosny brak

    ReplyDelete
  6. Jaka piękna torebka! Przecudowny kolor!
    http://www.fashionable.com.pl/

    ReplyDelete
  7. ile kolorów! inspirujące...

    ReplyDelete
  8. swietne zakupy! kocham Carpise :) Pozdrawiam Miasia :)

    ReplyDelete