Tezenis

18.3.13 PMC 10 Comments

Tezenis to włoska sieciówka, w asortymencie której znajdziemy przede wszystkim bieliznę, pidżamy, ubrania typu 100% bawełna. Zwykle odwiedzam Tezenis podczas wyprzedaży, tym razem zrobiłam wyjątek. W Tezenis panuje teraz moda na neon oraz styl militarny ...


Lekka spódnica maxi, w stylu militarnym:





Spódnica jest dwu warstwowa , część moro przykryta jest siatką khaki.


Bawełniany t-shirt z różowym, neonowym flamingiem:


  
A już w kolejnym poście pokażę, jaką torebkę wybrałam na wiosnę w sklepie Carpisa ...


Spódnica, Tezenis, 19.90 euro
T-shirt, Tezenis, 9.90

10 comments:

  1. bluzka świetna :)
    jestem ciekawa, ile masz już torebek w swojej szafie ;)

    PS. Czy ja dobrze widzę, że w logo sklepu Carpisa jest ŻÓŁWIK <3? :D

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  2. Dzięki.Torebek mam wiele, ale one ciągle krążą bo znajoma mi je potem sprzedaje na ryneczkach "drugiego obiegu":).Carpisa i żółwik, tak! Widziałam że Carpisa ma też swoje sklepy w Polsce, we Wrocławiu, Krakowie i Wrocławiu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałam o to samo zapytać :P. Widać, że kochasz torebki :)).
      Ślicznie wyglądasz wiesz? :) A bluzeczka z flamingiem mega :).

      Buziaki :*.

      Delete
    2. Ależ super rzeczy! Ale bym poszła na takie włoskie zakupy:)
      http://www.fashionable.com.pl/

      Delete
    3. Dziękuję Aga za miłe słowa, ale zobacz jak jestem ubrana, pomimo połowy marca we Włoszech mamy nadal zimę!Nie wiem kiedy założę te wiosenne ubrania;) Dziewczyny, torebki kocham, to prawda. Gdy się tu przeprowadzałam oprócz kołdry i dużej lampy przywiozłam ze sobą 137 torebek, w Czechach podczas zatrzymania przez policjantów (oni zawsze zatrzymują Włochów i wlepiają mandaty) musiałam się tłumaczyć, że to moje torebki, nie na handel ...

      Delete
  3. A może Ty tymi torebkami faktycznie zacznij handlować? ;) Zarobisz krocie ;)
    A spódnica - MEGA! Też bym taką chciała :)

    ReplyDelete
  4. ślicznie wyszłaś na tym ostatnim zdjęciu :)

    ReplyDelete
  5. Spódnica jest rewelacyjna:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie no,nikomu się nie podobała do tej pory;) Już latam, do kozaków póki co ... :)

      Delete