Bella Napoli

14.9.13 PMC 3 Comments

Każdy z nas ma ulubione miejsce spotkań ze znajomymi lub rodziną, moim jest "Bella Napoli", czyli niewielka restauracja i pizzeria w centrum Pizy ...



Gdzie sympatyczny właściciel Umberto z Neapolu pomoże Ci wybrać dobre wino ...


Zaserwuje "Fritto di barca" czyli "Smażone z łodzi", świeże rybki prosto z morza ...


Osłodzi życie ciastkiem "Sfogliatella Napoletana" czyli przesłodkim rożkiem, w środku którego ukryta jest ricotta oraz mnóstwo różnego rodzaju dodatków ...


W przyjemnej atmosferze i dobrym jedzeniu szybko upłynie czas ...

 
A na pamiątkę zostanie podarowany przez bliskich naszyjnik z misiem panda z brylancikami zamiast oczu (moje pierwsze ) ...


Bella Napoli - Bella Vita ;)

3 comments:

  1. ale mam teraz ochotę na taką rybę!
    a naszyjnik absolutnie przeuroczy:)

    i zazdroszczę tak ładnie układającej się grzywki, moja kompletnie nie chce współpracować. może czuje, że tak naprawdę to w ogóle jej nie lubię;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Moja grzywka tylko wydaje się być "idealna":)) Bardzo często robię sobie krzywdę i obcinam ją sama nożyczkami (bo do fryzjera chodzę raz na rok!/ i to męskiego):)

      Delete
    2. Moja grzywka rowniez jest produkcji wlasnej :p ale niedlugo dojde do wprawy!

      Delete