Mercatino Vintage

3.9.13 PMC 3 Comments


Zabieram Was na niedzielny "Vintage Market" ...








Po przemierzeniu stoisk z jedzeniem z Sardynii ...




i zakupie drewnianych mieszadełek w kształcie papug ...


dotarłam do mojego ulubionego stoiska "Ubrania i akcesoria retro, vinatge" ...


 







gdzie znalazłam szmaragdową torebkę, wzorowaną na znanym modelu torebki Diora (moja zamiast logo ma serduszka) ...




:)

PS. "Podkowy przynoszące szczęście z oryginalną kupą konia". Nie skusiłam się. Mimo wszystko.




3 comments:

  1. Uwielbiam wszelkie targi staroci u nie staroci, wszystkiego. Torebka ma przepiekny kolor, marze o oryginale, ale taka inspiracja modelem tez by mnie na maksa ucieszyla :)

    ReplyDelete
  2. Zawsze jak dodajesz post o jakimś targu czy zakupach od razu zadaje sobie pytanie "Ciekawe jaką tym razem kupiła sobie torebkę?" :D haha ;*

    ReplyDelete
  3. Wiedziałam, że wrócisz do domu z nową torebką :D. Podkowa z kupą konia?! Ja też podziękuję :D.

    Buziaki :*.

    ReplyDelete