primavera con Bottega Verde

31.3.16 PMC 0 Comments


Naturalne kosmetyki do makijażu, od toskańskiej firmy z okolic Sieny: Bottega Verde, są teraz tańsze o 50%. Choć kupiłam dwa drobiazgi do makijażu, od razu poczułam się bardzo kolorowo i zapachniała wiosna ...

I cosmetici naturali per il makeup, di un'azienda toscana di Siena: Bottega Verde, adesso sono scontati del 50%. Anche se ho preso due piccole cose, subito mi sono sentita molto leggera e ha iniziato a profumare la primavera ...


Intense shadow, Trio wet'n'dry

 Ostatnio uwielbiam malować oczy granatowymi cieniami.Nie jestem specjalistką od makijażu, jeszcze wiele muszę się nauczyć, ale powoli odkrywam swoje ulubione kolory i odcienie. Trio niebieskich cieni zawiera granatowy, błękitny i beżowy cień. Wszystkie  są świetnie napigmentowane, przez co intensywne, z delikatnym połyskiem. Najciemniejszy, granatowy daję na linię przy rzęsach, błękitny na środek, a beżowy pod linię brwi.

Ultimamente mi piace truccare gli occhi con ombretti blu. Non sono una makeup Artist, ancora devo imparare tanto (meglio tardi che mai;), ma scopro lentamente quali colori mi piacciono di piu'.Il tris di BV contiene tre colori: blu scuro, azzuro e beige. Il piu' scuro lo metto sulla linea vicino alle ciglia, l'azzurro in mezzo e il beige sotto la linea delle sopracciglia.
 

Kredka
Matitone illuminante

Grubą  i rozjaśniającą kredką do oczu możemy zaakcentować kąciki oka lub narysować kreski. Kredka jest bardzo miękka, przez co łatwo się rozprowadza.Ma odcień "ecru'".

Con un matitone illuminante possiamo mettere un accento nell'angolo degli occhi o disegnare delle linee. Il matitone e' morbido, per questo si applica facilmente. Ha il colore "ecru'".

Żel do mycia ciała "Złota Lilia"
Docciaschiuma "Giglio Dorato"

Bardzo lubię delikatnie perfumowane, naturalne żele do mycia ciała od BV.Tym razem pachnie liliami ... 
Mi piacciono i docciaschiuma profumati di BV. Questa volta ho scelto i gigli ...

Body Souflee'
  
Do zamówienia gratis otrzymałam mały słoiczek waniliowego sufletu do nawilżania ciała ... 
con questo ordine ho ricevuto in omaggio un piccolo barattolo di un souflee' per il corpo, profumato ai petali di vaniglia ...

oraz za kilka euro, czerwony płaszczyk typu "trencz" od Naj Oleari ...
e con pochi euro, ho preso un trench colore rosso di Naj Oleari ...

 Może i Ty, dasz się porwać przez Wielki Błękit ...
Forse anche Te sceglierai Le Grand Bleu ...

0 comments commenti: