my favourite haute couture outfits from Paris

31.1.17 PMC 6 Comments


Kid reading fashion magazines ...;) Już kiedy byłam małą dziewczynką lubiłam przeglądać magazyny mody. W Polsce, w latach 80/90 jedynym sposobem na obejrzenie pięknych ubrań były grube katalogi mody z Zachodu oraz niektóre czasopisma kobiece. Moją ulubioną zabawą było "zamawianie" czyli przyklepania ręką ubrań które mi się podobały. Gdy zakrzyknęłam "Moje!", były "moje". Tym razem za pomocą kliknięcia "zamówiłam" kreacje, z Tygodnia Mody wysokiego krawiectwa z Paryża, może coś spodoba się i Wam ...

Fin da quando ero una piccola ragazza mi piaceva guardare le riviste di moda. In Polonia negli anni 80/90 l'unico modo per vedere bellissimi vestiti erano i cataloghi di moda dell'Europa Occidentale o alcune riviste femminili polacche. Il mio gioco preferito era "ordinare" il vestito che mi piaceva. Quando urlavo "Mio!" il vestitio era "mio". Questa volta con un click ho "ordinato" vestiti dalla Settimana di Moda Haute Couture di Parigi, forse qualcosa piacera' anche a Voi ...











Na koniec mój faworyt ...
Per finire il mio preferito ...

Oto outfit z pierwszego miejsca: koszulka i szorty w miętowym kolorze, (prawdopodobnie 100% bawełna;)) z kultowym wizerunkiem Bambi zestawione z awangardowymi skarpetami tenisisty oraz miękkimi zamszowymi pantoflami w odcieniu czerwonego wina ... : "Moje!":)  

Ecco l'outfit del primo posto: maglietta e pantaloncicni colore menta (probabilmente 100% cotone;)) con un disegno cult di Bambi indossati con delle calze avanguardia tipo tennista con delle scarpe moribide di velluto colore vino rosso ... "Mio!":)
 

6 comments:

  1. to chyba miałyśmy podobne zabawy w dzieciństwie ;) Ja z moim bratem uwielbialiśmy przeglądać katalog "OTTO" - i oczywiście zaklepywać, co kto chce :) Myślę, że teraz mogąc sobie kupić to na co się ma ochotę, nie ma z tego takiej radości.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To były świetne zabawy! Ale ale ja nadal mam radochę z oglądania!:) pozdr

      Delete
  2. odp. zaglądam, zaglądam ;P tyle, że nie zawsze zostawiam po tym zaglądaniu ślad :) A żeby tak od opatrzenia się coś nauczyło? Pewnie tak, ale trzeba by się w to jeszcze porządnie wgryźć ;) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko się liczy!:) Dziękuję za "cichutkie" wizyty,pozdr

      Delete
  3. Nawet pod choinką trzeba być z modą na bieżąco :) Pani nadal funkcjonuje i ma się dobrze :)Stylizacja sportowa ekstra, szczególnie skarpetki. Awangarda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skarpety forta tenis uwielbiam do dziś;) Jak będę w PL zapodam Panią, pozdrawiam

      Delete