Lancome

4.1.14 PMC 3 Comments

Moje ostatnie zakupy kosmetyczne stały się miłą niespodzianką, ponieważ posiadając kartę
stałego klienta w jednej z włoskich drogerii (Limoni), kupując kosmetyk firmy Lancome,
dostałam pudełeczko z mini produktami ...

Le mie ultime spese dei cosmetici sono diventate una sorpresa piacevole. Siccome possiedo la 
carta di Cliente fisso di Limoni, comprando uno dei cosmetici Lancome, ho ricevuto un box con dei mini prodotti ...


Podkład "Teint Idole Ultra 24H" ...

Fondotinta "Teint Idole Ultra 24H", Tenuta & Confort, senza ritocchi, perfezione divina ...


Podkład jest matujący i nawilżający przez 24 godziny. Świetnie sprawdza się przy cerze
mieszanej. Wybrałam  jasny odcień, numer 035.

Fondente e fresca, la sua nuova texture e' divina e lascia la pelle perfettamente
liscia e vellutata, mai efetto polvere. Il mio numero e' 035.

Róż do policzków "Blush subtil" ...

Fard, Blush Subtil 


Delikatny, daje naturalny efekt zarumienienia, pięknie pachnie, z wbudowanym wygodnym
lusterkiem. Numer 08.

Delicato, da effetto naturale, ha un bellissimo profumo. Molto comodo (specchietto), numero 08.

Mini produkty ...

Mini prodotti ...


Aktywator młodości;), serum

Attivatore di Giovinezza


Szminka. "L'absolu Rouge", n. 132 "Caprice"

Rossetto Volume pieno piacere assoluto, n. 132 "Caprice"


Podkład "Teint Idole" ...

Fondotinta "Teint Idole" ...


 Krem matujący skórę i korygujący zmarszczki "Visionnaire" oraz regenerujący krem na dzień ...

Correttore Fondamentale della Pelle Rughe-Pori-Uniformita' e Trattamento Effetto Lifting
Compatezza - Anti rughe - Fronte - Zigomi - Ovale e Collo


Warto zbierać punkty ...

Vale la pena raccogliere i punti ...


Uzbierałam również ich odpowiednią ilość w supermarkecie. We Włoszech trwa "witaminowe
szaleństwo", zbieramy naklejki i przyklejamy je do albumu. Potem możemy wybrać spośród
pluszowych witaminowych warzyw lub owoców ...

Ne ho raccolti abbastanza anche alla Coop ...



I tak marchewka Clara (urzekło mnie jej imię;) i jabłuszko Mike znalazły się w moim domu....

E cosi la Carota Clara (mi sono innamorata del nome) e la mela verde Mike hanno trovato casa ...


Ja tymczasem udaję się w podróż ...

Io intanto sono in viaggio ...


Jestem tam ... fotorelacja wkrótce:)

Sono la' ... fotorelazione fra poco :)


3 comments:

  1. Marchewka Clara rzeczywiście urocza! :D A kosmetyki wyglądają bardzo ładnie, daj znać jak tam z ich działaniem! :)
    Buziaki :****

    ReplyDelete
  2. Pluszaki najlepsze!!!
    Zycze udanego wyjazdu i czekam z niecierpliwoscia na relacje, bo akurat Twoje uwiebialm :)

    ReplyDelete
  3. Visionnaire sprawdza się też świetnie pod makijażem przy cerze mieszanej, zwęża pory i koryguje nierówności skóry:) A podkład bardzo lubię, ale 035 wcale nie jest taki bardzo jasny:) Ale w sumie dla Włoszki pewnie jest;) W Polsce nawet nie ma tego koloru różu, ale mnie się bardzo podoba 020!

    ReplyDelete