SPA

7.1.14 PMC 14 Comments

Ostatnie dni miałam przyjemność spędzić pod Sieną, w SPA Admiral Palace Grand Hotel w
Chianciano ...


In questi ultimi giorni mi sono rilassata sotto Siena, a Chianciano Terme, all' Admiral
Palace Grand Hotel ...



  
Cztero gwiazdkowy Hotel znajduje się na wzgórzu w malowniczym miasteczku Chianciano,na
jego terenie znajduje się również Centrum SPA.

Albergo di 4 stelle si trova su una collina, nel piccolissimo ma bel paesino di
Chianciano ...











Od progu witała nas piękna choinka ...

Vicino all' entrata ci salutava un bellissimo albero di Natale ...

  
Zapatrzyłam się nie tylko ja ...

Non solo io, mi sono innamorata ...



Nadszedł czas jechać do pokoju ...

si doveva andare nella stanza ...



  
z okna, którego można było zobaczyć całe miasto ...

dalla finestra della quale si poteva vedere tutta la citta' ...


i wejście ...

e l'entrata dell' albergo ...


  
W rozbudowanym kompleksie SPA na poziomie minus dwa, niestety nie można było robić zdjęć,
ale musicie mi wierzyć na słowo, że każdy kto kocha baseny, jacuzzi, sauny, masaże
i armatki wodne byłby usatysfakcjonowany ...

Nel complesso SPA, non si potevano fare le foto, ma dovete credermi che chiunque ama la
piscina, jacuzzi, sauna o massaggi (anche quelli di acqua), sarebbe soddisfatto ...



  
Co dobrego jadłam?
 Cosa ho mangiato di buono?

na kolację (room service) gnocchi w 4 serach i makaron z małżami ...
 per la cena gnocchi ai 4 formaggi e pasta allo scoglio ...

  
Pastę z tuńczykiem oraz pastę z dzikiem ...
pasta con tonno e al cinghiale ...

  
Carpaccio z łososia norweskiego i ananasa ...
 Carpaccio di salmone norvegese con ananas ...

  
a na deser mój ukochany deser kataloński ...
 e per  dessert la mia preferita Crema Catalana ...


  
Ptysie z kremem ...
 Bigne' alla crema ...


Mus czekoladowy ...
Mousse di cioccolata ...

  
Lekki sernik z ricotty ...
Crostata di ricotta ...

  
Nie zapomniała też o mnie Befana i przyniosła mi do skarpety dużo słodkości! (bo byłam
bardzo grzeczna w tym roku) ...

Mi ha trovata anche la Befana, e mi ha portato tantissimi dolci (ero molto buona quest'anno;) ... 

  
To już moja druga wizyta w tym ośrodku, było bardzo relaksująco ...
 E' gia' la mia seconda visita in questo posto, e'stata molto rilassante ...



14 comments:

  1. Ojej nie wiem od czego zacząć... Zazdroszczę Ci SPA, też marzy mi się chociaż raz w życiu pojechać w takie miejsce ;) A jedzenie!? No wspaniałe, aż zrobiłam się głodna :( Musiałaś być bardzo bardzo grzeczna skoro dostałaś tak wiele słodyczy od Befany, ale.. nawet w to nie wątpię! :) :*
    Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Życzę Ci szczerze i z całego serca wyjazdu do SPA i żeby Ci się podobało.PS.Od jutra jestem na diecie.bużka:)

      Delete
  2. Wow, jestem pod wrażeniem ! Też bym chętnie wybrała się w takie miejsce... :)
    A jedzenie wygląda przepysznie :))
    całusy :*

    ReplyDelete
  3. Przepiekne zdjecia :)

    ReplyDelete
  4. Ojj ja rowniez zazdroszcze pobytu. Spa dogadza cialu, a restauracja kubkom smakowym.
    Spedzasz zawsze w spa weekend czy kilka dni?

    Pozdrawiam,
    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy jaką ofertę ma Groupon ... :) Bywa różnie, również podczas wszelkiego rodzaju świąt tego rodzaju wyjazdy są bardzo popularne, tylko że wtedy jest cała masa ludzi ... pozdrawiam

      Delete
    2. Mam nadzieje, ze i jak kiedys sie wybiore do spa :)

      Delete
    3. Życzę Ci tego. Tutaj jest bardzo łatwo o tanie i fajne SPA, jest szeroki wybór ośrodków, miejsc i cen, każdy znajdzie coś dla siebie, to popularna forma turystyki w It. W Polsce (jak pamiętam) nadal jest to wyjazd drogi i jest mały wybór ośrodków tego rodzaju. Mam nadzieję, że z czasem się to zmieni ... pozdrawiam

      Delete
  5. Fajne widoczki. Ale jaki smakowitości tam jadłaś ;) Dobry relaks nie jest zły ;))
    Buziole

    ReplyDelete
  6. paula, ty moze napisz jakis przewodnik po wloskich spa :) super wyjazd, tylko pozazdroscic!!!

    ReplyDelete
  7. oh Kochana tylko pozazdroscic pobytu w takim pieknym miejscu :)
    marzy mi sie spa, ale teraz straszny stres mamw pracy :)

    pozdrawiam Cie serdecznie!

    ReplyDelete
  8. splendide foto *.*
    che ne dici di seguirci a vicenda?
    mifarebbe molto piacere :)
    ti aspetto da me!
    bacibaci
    veronica

    GIVEAWAY on my blog Win Amazing Dresses worth $200
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/2013/12/dressale-free-christmas-giveaway-win.html

    ReplyDelete