Domenica

23.2.14 PMC 5 Comments

  
Włoska niedziela to małe święto. Od rana wszyscy życzą sobie miłego dnia i najczęściej wybierają się na śniadanie do ulubionych barów i restauracyjek. Wybrałam się i ja, a w mojej ulubionej kawiarni niespodzianka: zaistniał "Book Bar", czyli "Bar z książkami".
  
La domenica italiana e' una mini festa. Dalla mattina tutti si augurano "buona giornata" e spesso vanno a fare colazione al bar o in pasticceria. Sono andara anch'io, e nel mio bar preferito ho trovato una bella sorpresa: hanno creato un "Book Bar"!


  
Od teraz przy kawie lub herbacie można nakarmić też duszę ...

Da adesso mentre bevi il te' o il caffe',puoi nutrire anche l'anima ...


Tydzień temu rozpoczął się karnawał ...

Una settimana fa e' comminciato il Carnevale ...

  
A już wkrótce "Dzień Kobiet", i coraz częściej widzę żółte mimozy ...

E fra un po' ci sara' La Festa della Donna. Sempre piu' spesso vedo le mimose ...



Znalazłam za 1 euro pierścionki kwiatki. Turkusowy dla mnie, multi kolor dla Marii.
Ho trovato due anellini fiorini (1 euro). Quello turchese e' per me, quello multicolore per Maria ...


  
W mojej kuchni też już coraz wiosenniej ...

Nella mia cucina si sente sempre di piu' la primavera ...

  
A do domu (ku dezaprobacie mojego narzeczonego) kolejną piękną szyszkę!:)

E per la casa (con la disapprovazione del mio fidanzato) ho portato un' altra bellissima pigna!

  
Czy również Wasza niedziela była udana?

Anche la vostra domenica e' stata buona?```

5 comments:

  1. U Was już tak cieplutko, że bez kurtki? :>
    Super bluzka :* Szkoda, że w mojej okolicy nie ma takiego bookbaru :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziś było 22C :) Dziękuję. Ale są Empiki a tutaj nie ... (pamiętam że w nowych Empikach są też kawy i inne bajery:)pozdr

      Delete
    2. PS.Bluzka 5 euro-ryneczek:)

      Delete
  2. Italian Sundays sound very romantic :) and I can see how warm it is :)

    http://golovelife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's almost spring in Italy. Romantic italian sundays are when we are with ouers boyfriends!:)

      Delete