book

7.2.15 PMC 6 Comments


 Bardzo lubię książki E.E Schmitta. Ucieszyłam się, gdy dotarła do mnie Jego ostatnia powieść "Papugi z placu d'Arezzo"( w wersji włoskiej tytuł jest przetłumaczony jako "Karuzela przyjemności!":). Za tydzień Walentynki, a książka jest o miłości ...

Mi piaccon tantissimo i libri di E.E Schmitt. Ero contentissima quando mi e' arrivato il Suo ultimo romanzo "La giostra del piacere". Fra' una settimana c'e' il giorno di San Valentino, e il libro pala di amore ...


Czym jest miłość, co znaczy kochać? Schmitt jest autorem niebanalnym, nie pisze romansów, ale udaje mu się w pozornie prostej i lekkiej formie przekazać głębokie treści. Portretuje mieszkańców Placu Arezzo w Brukseli. Bohaterowie różnią się wszystkim, łączy ich żółta koperta z listem, który zmienia ich życie ...

Cosa e'amore? Cosa significa amare? Schmitt non e' autore che racconta le cose nel modo banale. Nonostante la forma semplice e leggera sa raccontare delle cose profonde. Descrive gli abitanti dalla Piazza d'Arezzo a Brussella. Gli protagonisti sono diversi in tutto, ma c'e una cosa che hanno in commune: la busta gialla la quale cambia la loro vita ...


 Wszyscy jesteśmy różni, ale wszyscy chcemy kochać i być kochani. Schmitt na 800 stronach "ogląda" miłość z każdej strony: zmysłowej i psychologicznej. Relacje, związki, układy, a pragnienia serca. To wszystko jest w tej powieśći ..

Tutti siamo diversi, ma tutti vogliamo amare ed essere amati. Schmitt su 800 pagine "guarda" amore da ogni lato: sensuale ed psychologico. Relazioni, d'accordi, stare insieme contro "Voglie di cuore". Tutto questo troverete nell questo romanzo ...


Zimowe wieczory i popołudnia spędzam z Gustavem Klimtem ... :)
Le serate e pommeriggi invernali trascorri con Gustav Klimt ... :)


 A po nocy jem "Cytrynowe Delicje z Neapolu ..."
E la notte mangio "Delizie al limone" ...


;)

6 comments:

  1. Jakie piękne podkładki pod kubek. Śliczne. Pozdrawiam ciepło:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:)To prezent gwiazdkowy od rodziców! pozdrawiam

      Delete
  2. Uwielbiam Twojego bloga, często tu wchodzę aby poczytać posty o nowościach kosmetycznych i nie tylko. Miłej końcówki weekendu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. BARDZO BARDZO dziękuję.Mam nadzieję, że będziesz dalej tutaj zaglądać :) pozdrawiam PS. To ja Ci życzę miłego tygodnia już!

      Delete
  3. Super blog :) trafiłam przypadkiem, bo zobaczyłam Cię w jednym filmiku Maćka. I od Ciebie, i od Niego bije masa pozytywnej energii. Cieszę się, że są tacy ludzie - nadajecie kolorów szarej rzeczywistości :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) bardzo mi miło, że nas oglądasz i nasze wygłupy:)) Dziękuję Ci również za piękny komentarz! Maciek ma wspaniałych widzów, a ja czytelniczki bloga - DZIĘKUJĘ:) i pozdrawiam!!

      Delete