September Favorites

14.9.16 PMC 0 Comments



Prawdziwa jesień rozpocznie się tutaj dopiero w listopadzie. Wrzesień i październik to przedpokój jesieni, zapraszam Was na moich ulubieńców w tym miesiącu ...

Qui il vero autunno iniziera' a novembre. Settembre e ottobre sono il corridoio per l'autunno. Vi invito a vedere insieme a me i miei preferiti di questo mese ...

Accessories

Jesień i zimę uwielbiam za kapelusze,czapki,opaski ... Na początek sezonu wybrałam czapkę z pozytywnym przesłaniem ... ;)

L'inverno e l'autunno li adoro per i cappelli, copritesta in generale ... Per iniziare bene la prossima stagione ho preso un cappello positivo ... ;)

Make up

W tym miesiącu z upodobaniem używałam podkładu od Physician’s Formula w odcieniu "Light", myślę że to mój ulubiony podkład w ogóle. Szczerze Wam go polecam. Oczy maluję paletką, którą znalazłam w My Beauty Box i są to szare odcienie od Essence, aby ładniej się rozprowadzały, zawsze nakładałam pod nie bazę pod cienie od Essence, świetna jakość za minimalną cenę.

Questo mese con grande piacere ho usato il fondotinta di Physician’s Formula, colore "Light", penso che sia il mio fondotinta preferito in generale. Ve lo consiglio sinceramente. Gli occhi li trucco con la palette di Essence in tutte le sfumature del grigio. Per farli durare piu' a lungo metto sempre sotto la base di Essence, una qualita' ottima dal prezzo molto basso.

Skin care

Na noc nakładałam krem nawilżający od Garniera (lubię również jego lekkie i plastikowe pudełko, bez obaw stawiałam krem przy zlewie) nakładałam również maskę do twarzy z oliwek, dr.Organic. Maska delikatnie oczyszcza i odżywia skórę, starczy mi na pewno też na długo, ponieważ jest w dość sporej tubie.

Per la notte mettevo la crema idratante di Garnier (mi piace la sua confezione di plastica, senza timore la mettevo vicino al lavandino) e mettevo anche la maschera per il viso alle olive di dr. Organic. Questa maschera pulisce e nutre la pelle, e durera' per un po' perche' e' racchiusa in un tubo grande.

Bijou


Spóźniony prezent urodzinowy.Wierzę w chroniące nas amulety i biżuterię, która przynosi szczęście.Moja jest właśnie taka.

Regalo in ritardo per il mio compleanno. Credo nei portafortuna e nella bigiotteria che ci protegge. La mia e' cosi.

TV Show

Trzy dni temu zostałam sierotą "Lost", ponieważ obejrzałam ostatni odcinek szóstej serii. Po obejrzeniu post sceny stwierdziłam jednak, że nie wszystko zrozumiałam :)))). Zmieszały się we mnie emocje niepewności, nostalgii i radości ... Oglądam więc wszystkie serie od początku! Odkryłam, że mam wiele wspólnego z Zagubionymi ... ;)

Tre giorni fa sono diventata una orfana di "Lost", con dispiacere ho visto l'ultimo episodio della sesta stagione. Dopo aver visto la post scena, ho pensato che non ho capito bene tutto :))). Cosi si sono mescolati dentro di me insicurezza, nostalgia e gioia. Ho deciso di rivedere tutte e sei le stagioni ancora una volta! E ho scoperto che ho qualcosa in comune con ognuno dei protagonisti principali;)
 
Sawyer. Czytamy te same książki, tutaj "Myszy i ludzie" Steinbecka ...
Sawyer. Leggiamo gli stessi libri, qui "Uomini e topi" di Steinbeck ...
  
przez wiele lat poddawałam się zabiegom akupunktury, wierzę w medycynę dalekiego Wschodu, tutaj Sun leczy duszności Shannon eukaliptusem ...

Per tanti anni mi sono sottoposta all'agopuntura, credo nella medicina d'Oriente. Qui Sun cura l'asma di Shannon con l'eucalipto ...

jak Kate lubię czasem posiedzieć w samotności ...
Come a Kate, mi piace a volte stare da sola ...

bywam fighterką jak Sahid ...
A volte sono una lottatrice come Sahid ...
 
pracuję nad swoją wyobraźnią, tutaj Charlie i Claire jedzą masło orzechowe z pustego słoika :)...
lavoro sulla mia immaginazione. Qui Charlie e Claire mangiano un invisibile burro di arachidi da un barattolo vuoto ...
  
lubię obserwować motyle jak John Lock ...
Mi piace osservare le farfalle come a John Lock ...
 
czasem się zdenerwuję na ludzi, zupełnie jak Jack, szczególnie na tych cierpiących na manię protagonizmu, tutaj neurochirurg stara się zdobyć lekarstwa dla Shanon, które teoretycznie powinien posiadać Sawyer ... ;)

A volte mi innervosisco per colpa della gente, proprio come Jack, specialmente con quelli con manie di protagonismo. Qui il neurochirurgo prova a  riprendere le medicine che dovrebbe avere Sawyer ... ;)
  
Niech nie zmylą Was sielskie obrazki z Wyspy.To miejsce, to wszystko inne, niż  tak zwany "święty spokój"...
Non Vi ingannate con le foto rilassanti dell'Isola. Questo posto e' tutt'altro che "santa pace" ... ;)
 
 Dobrego września!
Buon settembre!


PS. Musica 
Najnowszy super pozytywny kawałek Stinga!:)
Il nuovo brano super positivo di Sting!:)
clic
Sting - I can't stop thinking about You

0 comments commenti: