Xmas rush

28.11.15 PMC 1 Comments


Myślę, że moje weekendy będą przez najbliższy miesiąc wyglądać podobnie czyli będę trwać w przedświątecznej gorączce, która zaczęła się właśnie dzisiaj!Spotkałam się z Mikusiem, nie wiem czemu ale zdawał się być lekko znudzony moimi zapewnieniami, że byłam grzeczną dziewczynką w tym roku ... ;)

Penso che i miei prossimi weekend si assomiglieranno un po', cioe' mi ritroverete nella febbre di "prima di Natale" che e' iniziata proprio oggi. Ho incontrato Babbo Natale, ma mi e'sembrato un po'annoiato delle mie assicurazioni che sono stata brava quest'anno ... ;)

 Opanował nas szał czerwonych kokardek ..
Ci sono fiocchi rossi ovunque ...

 W sklepie z czekoladą kupiłam upominki dla znajomych, a dla siebie kalendarz adwentowy! Jedna czekoladka dziennie nigdy nikomu nigdy nie zaszkodziła;) 
Nel negozio di cioccolata ho comprato piccoli pensieri per i miei amici e per me stessa un Calendario con una cioccolatina per ogni giorno fino a Natale ;)

Oraz metalowy pojemnik na cukier puder lub kakao :)
e una scatola di metallo per lo zucchero a velo o cacao :)

Wszędzie panoszą się ciasta: panettone lub pandoro oraz piękne jak słońce pomarańcze ...
Dappertutto si possono vedere i panettoni e pandori e arance bellissime come il sole ...
 

 W sklepach i sklepikach panuje spory ruch, ja również zaczęłam wypatrywać upominki dla najbliższych...
Nei negozi e negozietti tanto movimento, anch'io ho iniziato a cercare i regali per la mia famiglia ...


Siły i ciepła dodają mi ulubione pieczone kasztany ...
A tenermi forte e al caldo mi aiutano delle castagne ...

Spokojnego weekendu!;)
Buon e tranquillo weekend!;) 

Dzyń Dzyń Dzyń ...
Din don, din don,din don ...
 

1 comment:

  1. Cudna świąteczna atmosfera :) lecę jutro po kalendarz adwentowy Trzeba sobie słodzić słodzić.....

    ReplyDelete