Aspettando la Battaglia

9.7.14 PMC 3 Comments


W moim miasteczku w ostatni weekend jak co roku, odbyło się wydarzenie "Aspettando la Battaglia", czyli pochód, pokaz walk, zwyczajów średniowiecznych. Było mi bardzo milo uczestniczyć w wydarzeniu, tymbardziej, że oglądałam je z rodzicami :)...


W pochodzie uczestniczyło wiele pięknych postaci.
Mogliśmy podziwiać księżniczki, damy dwory, rycerzy, kobziarzy, akrobatów, szczudlarzy, błazna oraz kata ...;)



















Ze wszystkimi ptakami, można było się potem zaprzyjaźnić ...



Kat wzbudzał zainteresowanie kobiet nie tylko podczas defilady;)



Wydarzenie nagrywała nowoczesna kamera ...


Po pokazie można było coś przekąsić i zaopatrzyć się w średniowieczne gadżety...







Potem rozpoczął się pokaz walk z udziałem międzynarodowych gwiazd  szermierki...





do ostatniej kropli krwi ...


również to wydarzenie nagrywała androgeniczna kamera ...


 Kolejna "festa" w Cascinie, już za rok ...
Czekam na nią i na moich rodziców!:)


3 comments:

  1. Uczestniczyłam kiedyś w takim wydarzeniu we Włoszech, w Todi :) Było pięknie ;)

    ReplyDelete
  2. Kat robi wrażenie ;) piękne zdjęcia

    ReplyDelete
  3. Wow, fantastycznie to wygląda. Muszę przyznać, że naprawdę barkuje mi w moim mieście takiego jakiegoś klimatu. Za dużo miasta, a nawet wieś nie jest wsią. Ja lubię wieś!

    ReplyDelete