Lucca

7.7.14 PMC 5 Comments


Oggi sono stata a Lucca. Ecco cosa ho visto dalla prospettiva di una bicicletta. Mi faceva compagna la mia OBag...

Niedzielę spędziłam w Luce, oto co widziałam z perspektywy roweru, towarzyszyła mi moja OBag;)









 W Luce jak co roku w lipcu odbywa się Lucca Music Festiwal, który trwa cały miesiąc ...

LSF dura tutto il mese di luglio ...







Pierwsze wyprzedaże ...
I primi saldi ...



Poczułam średniowieczną atmosferę Luki ...
Ho sentito l'atmosfera medievale di Lucca ...











A potem nadeszła chwila wytchnienia w pobliskich lokalach gastronomicznych...






Ciao!:)

5 comments:

  1. Wspaniale Ci się musiało podróżować na rowerze po takich pięknych uliczkach, super ;)

    ReplyDelete
  2. Fajny klimat !!! Świetne zdjęcia !!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)dzięki!zapraszam ponownie!

      Delete
    2. Będziemy odwiedzać na pewno :) Dziękujemy :)

      Delete