Marina di Pisa

27.7.14 PMC 4 Comments



Pięć minut przed zachodem słońca, w Marina di Pisa ...
Cinque minuti prima del tramonto, a Marina di Pisa ...







 Zauważyłam zbliżających się "piratów" ...
Ho notato che si avvicinano "i pirati" ...



statki wycieczkowe i żaglówki ...
navi per escursioni e vele ...

  

 pozdrowiłam z daleka port w Livorno ...
ho salutato da lontano il Porto di Livorno ...



  
oraz czworonożnego przyjaciela ...
e il mio nuovo amico ...




 aż w końcu w Marina di Pisa zaszło słońce ...
alla fine il sole e' tramontato a Marina di Pisa ...



:)

4 comments:

  1. kiedyś mieszkałam nad morzem i nir doceniałam jego uroków, a teraz, gdy widzę Twoje zdjęcia trochę mi tego brakuje... :(
    prześlicznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki!:) Ja sugeruję, abyś teraz doceniła uroki UK!:) buzka

      Delete
  2. Wspaniałe widoki, aż się rozmarzyłam. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Lukrecjo, zapraszam ponownie:)

      Delete