#BarbieLovesTezenis

18.9.15 PMC 6 Comments


Witajcie Lalusie!;) Barbie zawojowała nie tylko Instagram, ale również świat mody. W październikowym Vogue Italia jest specjalny dodatek poświęcony amerykańskiej lalce ubranej w stylizacje największych projektantów. Kolekcja ubrań i bielizny sygnowane Barbie dotarła też do Tezenis. Mimo, że jestem już dużą dziewczynką, nie mogłam się powstrzymać i skusiłam się na Barbie również ja, kupiłam ...

Ciao Bamboline!;) Barbie e' diventata una star non solo su Instagram, ma anche nel mondo della moda. Su Vogue Italia di ottobre troveremo uno speciale numero omaggio con la bambola americana vestita negli outfit degli stilisti piu'famosi. La collezione dei vestiti e intimo e'arrivata anche a Tezenis. Nonostante sono gia' una ragazza grande, non sono riuscita a resistere e ho comprato un po' di cose anch'io ...

Bluzę ...
Felpa ...

  
T-shirt (małym litermi jest napisane, że Ken sprzedawany jest osobno;) ...
T-shirt (in piccole letterine c'e' scritto che Ken viene venduto separatamente ;)...

  
bieliznę ...
biancheria ...

gratis dostałam mini szczotkę do włosów z lusterkiem ...
in omaggio ho ricevuto una mini spazzolina con specchietto ...


Na całą kolekcję składają się również: komplet bielizny, pidżamy oraz dwa inne t-shirty.
Tutta la collezione e' composta da: kit intimo, pigiami e due altre maglie.



 Jeśli pielęgnujecie swoje wewnętrzne dziecko, macie dystans do siebie i świata mody oraz kochacie Barbie te rzeczy są dla Was ... :)

Se curate il Bambino che e' dentro di Voi, avete distanza per Voi stesse e per il mondo della moda, amate Barbie, queste cose sono anche per Voi ... :)



A propo Barbie, czy również Wasza Barbie chodziła z GJJoe waszego brata zostawiając Kena samego w  domu?:)

A proposito di Barbie. Anche la Vostra Barbie frequentava GJJoe del vostro fratello lasciando Ken a casa da solo?:)


PS. Mam nadzieję, że podoba Wam się nowy i odświeżony design bloga. Miłego piątku!:)
PS. Spero che Vi e'piaciuto il nuovo e fresco design del mio blog. Buon venerdi!:)


:)

6 comments:

  1. Blog prezentuje się świetnie :-) reklama na stronie Niekryty Krytyk również :-)
    pozdrawiam Natalia

    ReplyDelete
  2. Dziekuje slicznie i pozdrawiam mocno!:)

    ReplyDelete
  3. Widzę, że obie lubimy pracę http://www.soratemplates.com/ ja również wykorzystałam jej szablon na blogu :D Barbie <3 Miało się kiedyś :D Chociaż zawsze wolałam jednak LEGO :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. WOW super! Czy można gdzieś w Warszawie dostać te rzeczy czy może zakupy online? Podobają mi się bardzo bluzy, drogie są?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znalazłam taką info o Warszawie: "W outlecie w Ursusie jest sklep Calzedonii. Można tam spotkać ofertę Tezenis, oczywiście przebraną i niepełną, za to w śmiesznych cenach". Za bluzę zapłaciłam 19.99 euro, pozdr

      Delete