new/old Obag

11.9.15 PMC 4 Comments


Czy pamiętacie moją OBag w kolorze acquamarina, którą latem nosiłam z rączkami z czarnego sznurka? Również moja torebka zmieniła swój "look" na jesień;). Nowością na ten sezon są krótkie rączki z zamszu i skóry do OBag. Wybrałam jasną skórę i szary zamsz.

Ricordate la mia OBag colore Tiffany che in estate portavo con le maniglie lunghe di corda? Anche la mia borsa ha cambiato look per l'autunno. La novita' per la prossima stagione sono le maniglie corte fatte di pelle e velluto. Ho scelto pelle chiara con velluto grigio.




Rączki noszą się bardzo dobrze i zmieniają cały wygląd torebki. Zmieniłam równiez lniany worek na białe wypełnienie zasuwane na suwak.Niech żyje jesień!

Le maniglie sono molto comode da portare e cambiano tutto il look della borsa. Ho cambiato anche il sacchetto di lino per una borsa bianca con una zip. Viva l'autunno!:)



A Wy, jesteście gotowe na nadchodzący sezon?:)
E Voi siete pronte per la prossima stagione?:)


 BUON WEEKEND:)

4 comments:

  1. sprzątam po lecie, a jesienne przygotowania dopiero przede mną, i nie wiem tylko czy się cieszyć, że czekają mnie nawet nie same zakupy, co szukanie czegoś co mi się spodoba i będzie pasowało ;) A Twoja torebka prezentuje się świetnie w nowym wydaniu :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* Ja mam odwrotny problem, mi się wszystko podoba:) pozdrawiam

      Delete
  2. może podobanie to mniejszy problem - bardziej istotne jest jakość a cena - cena a jakość - bo nie zawsze idzie w parze :) Dobrze jak Ci się wszystko podoba - tu wybór masz nieograniczony ;)

    ReplyDelete
  3. Marzy Mi się ten turkus. Może chcesz odsprzedać 😊

    ReplyDelete