Avon for Xmas

3.12.15 PMC 1 Comments


 Bywało w moim życiu tak, że nie miałam ochoty świętować w Boże Narodzenie, a ubieranie choinki nie było dla mnie niczym przyjemnym.Bywało, że Święta spędzałam z dala od wszystkich, na wyspie, w SPA.Rok temu, dwa dni przed wyjazdem do Polski złamałam stopę i przez kolejne kilka miesięcy poddawałam się żmudnej rehabilitacji.Ale w tym roku Święta bardzo mnie cieszą i już od początku grudnia z przyjemnością poddałam się świątecznej gorączce.Tym bardziej, że w tym roku moją rodzinę będę gościć ja!I pomimo, że będę "pracować" na pełnym etacie jako tłumacz dwóch rodzin ;), bardzo się cieszę.Moje ostatnie zamówienie od Avon jest bardzo "Xmas", choć nie znalazły się w nim żadne kosmetyki:).

E' successo nella mia vita che non avevo voglia di festeggiare il Natale e decorare l'albero di Natale non era per niente piacevole. Succedeva anche che passavo le feste lontano da tutti, in un'isola in qualche SPA.Un anno fa due giorni prima di partire per la Polonia a trovare la mia famiglia ho rotto un piede e per tanti mesi dopo ho dovuto fare riabilitazione. Ma quest'anno il Natale mi fa allegria e con piacere mi sottometto alla febbre del Natale. E'ancora piu' bello e' che quest'anno la mia famiglia la ospitero' io!E anche se dovro' lavorare non stop come interprete di due famiglie, sono molto contenta. Il mio ultimo ordine Avon e' molto "Xmas", nonostante non ci siano dei cosmetici:).

Szczotka "Tangle Teezer", Gold
Spazzola "Tangle Teezer", Gold
  
Ponieważ byłam bardzo zadowolona z różowej Tangle Teezer, którą kupiłam wiosną, skorzystałam z oferty i kupiłam złotą wersję szczotki, przeznaczoną do rozczesywania supłów na włosach.Szczotka jest minimalnie cięższa od poprzedniej, mniejsza i ma mały stojak na którą ją odstawiamy po użyciu.

Siccome ero molto contenta della rosa Tangle Teezer che ho preso in primavera, ho sfruttato l'occasione e ho comprato la versione "gold" della spazzola fatta per risolvere il problema dei nodi sui capelli. Questa spazzola e' minimamente piu'pesante di quell'altra, e'piu'piccola ed ha una base sulla quale l'appoggiamo dopo averla usata.
Komplet świąteczny
Lingerie

W świąteczny nastrój może wprowadzić nas również to co mamy pod ubraniem.Komplet składa się z dwóch części, a góra troszkę przypomina gorset.Bielizna ma wykończenia z czarnej koronki, jest ładnie uszyta i bardzo elegancka.

Nell'atmosfera natalizia possiamo mettere anche le cose che portiamo sotto i vestiti.Il kit e' fatto di due pezzi e il top assomiglia leggermente al corsetto. Questa lingerie ha una finitura di pizzo nero, e' cucita bene ed e' molto elegante.


Naszyjnik z literką
Collana

 Obecnie panuje we Włoszech moda na biżuterię z literą. Wybrałam więc P na delikatnym, krótkim łańcuszku (choć tak naprawdę powinnam chyba wybrać PMC;)

Ho notato che ultimamente la bigiotteria con le lettere dell'alfabeto e' molto alla moda.Ho scelto la "P" su una collana corta colore oro (anche se forse avrei dovuto scegliere PMC;)

Xmas Bag

Do zamówienia dostałam za kilka euro czerwoną, świąteczną torebkę, którą możemy dobrać do świątecznego stroju ale z powodzeniem sprawdzi się również przed świętami:)

Con l'ordine ho ricevuto con pochi euro la borsa natalizia colore rosso. Questa borsa puo'essere parte del nostro outfit per le Feste, ma portata anche prima fara' bella figura.

Prawdziwym hitem jest jednak On - Rudolf oraz pingwiny. Też pluszak śpiewa, rusza się oraz świeci w rytm świątecznej piosenki, a trzy pingwiny nie ustępują niczym talentem chłopakom z Volo;) (też zauważyłyście to podobieństwo?:))

Ma il vero hit e' Lui: Rodolfo e i pinguini. Questo peluche canta, balla e si illumina al ritmo delle canzoni natalizie e i tre pinguini hanno un talento cosi grande come i ragazzi del volo (anche Voi avete notato questa somiglianza?:))

 Jak Wasze przygotowania do Świąt? W moim domu już pachną pomarańcze i wyciągnęłam świąteczne kubki!:) 
Come vanno i Vostri preparativi per le Feste? A casa mia gia' profumano le arance e ho messo fuori tutte le tazzine natalizie!:)

Miłego czwartku!
Buon giovedi!

1 comment:

  1. Piękne są chwile spędzone z rodziną a zwłaszcza święta pozdrawiam

    ReplyDelete