Biotherm & Mandarina Duck

8.12.15 PMC 0 Comments


Dziś w Italii jest Święto Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny i dzień wolny od pracy. Większość mieszkańców Włoch ubiera dziś choinkę lub udaje się po gwiazdkowe prezenty na targi. Ja również zabrałam się za strojenie choinki, a ponieważ od razu pod nią znalazł się prezent uprosiłam Mikołaja żebym mogła go już otworzyć:).I tak znalazłam gwiazdkowy zestaw od Biotherm ...

Oggi in Italia e' Festa (l'Immacolata Concezione) e il giorno libero dal lavoro. Tantissimi Italiani vestono oggi l'albero di Natale o vanno al mercatini alla ricerca dei regali. Anch'io mi sono messa a decorare l'alberino e siccome subito sotto ho trovato un regalo ho chiesto a Babbo Natale se posso aprire la mia scatola:).E cosi ho trovato il kit di Biotherm e Mandarina Duck ...

Mandarina Duck to włoska marka produkująca torebki, które były tu bardzo modne, nim nastała moda na Borbonese:) W zestawie znalazłam mini City Bag w srebrnym kolorze od Mandarina Duck (w kształcie łódki) ...

 Prima della moda per le borse Borbonese c'era un grande amore per le borse di Mandarina Duck. Il cofanetto contiene una barchetta Mandarina Duck ...

Krem nawilżający do twarzy do cery normalnej i mieszanej ...
Acquasource Crema ...

oraz nawilżające mleczko do ciała ...
Latte Corpo ...

 Czas na dawanie o otrzymywanie prezentów uważam za otwarty!:)
E' arrivato il tempo per dare e ricevere i regali!:)

:)

0 comments commenti: