sweet morning

22.10.16 PMC 4 Comments


Szczęście mieszka w małych rzeczach. Mimo że, ostatnio nie czuję się za dobrze (w nocy jest 9C w dzień29C), miałam do wyboru albo zostać w domu i narzekać na ból kręgosłupa, albo wyjść do świata. Wybrałam to drugie. A ten stanął przede mną otworem ...

La felicita' abita nelle piccole cose. Anche se ultimamente non mi sento molto bene (la notte ci sono 9 gradi, durante il giorno 29), potevo scegliere se rimanere a casa e lamentarmi per il mal di schiena o andare nel mondo. Ho scelto la seconda cosa. E il mondo ha aperto le sue braccia ...



Pomimo że trwał dzień,  przyszedł mi na powitanie sam Pan Księżyc ... :)
Anche se era giorno e' venuta a torvarmi la sign. Luna ... :)

Jesień pachnie we Włoszech pieczonymi kasztanami albo miodem. Na wielu placach znajdziemy lady z croccante czyli orzeszkami różnego rodzaju, zatopionymi w miodzie. Nie brakuje też marcepanu i innych takich ;). Zatonęłam w formach i kolorach ...

L'autunno profuma in Italia con delle castagne calde o miele. In tantissime piazze troveremo i tavoli con il croccante. Non manca anche' marzapane ed simmili ;). Sono affogata nelle forme e colori ...





W końcu zdecydowałam się na croccante z orzechów włoskich ...
Alla fine ho preso croccante di noci ...
  
oraz super zdrowe jabłka ... ;)
e qualcosa super sano: le mele ... ;)
  
Wszystko czego kot potrzebuje do szczęścia: coś do przegryzki oraz słoneczko!;)
Tutto quello di cui ha bisogno un gatto: qualcosa da sgranocchiare e sole!;) 


Zagubiłam się gdzieś za rogiem ...
Mi sono persa dietro un angolo ...



To musiał być bardzo głodny artysta ...
Doveva' essere un artista molto affamato ...
  
Pogapiłam się na wystawy sklepowe ... wiele torebek wołało do mnie "Mamo" ...
Ho guardato le vetrine ... tante  borse mi chiamavano "Mamma" ...

Pocieszyłam się szminką od Essence w makowym odcieniu nr. 08 "Be Happy":)
Mi sono ancontentata pero' di un rossetto di Essence nr. 08 "Be happy" :)

Absolutna królowa dzisiejszego dnia! Pierwszy raz widzę pinię całą w czerwonych kwiatach ...
La regina assoluta di oggi! Per la prima volta vedo una pigna tutta nei fiori rossi ...


Do miasta przyjechało wesołe miasteczko! Kto wie co przyniesie jutrzejszy poranek ... ;)) 
Sono arrivate le giostre! Chi sa' cosa portera domani mattina ... ;)) 


Miłego weekendu!
Buon weekend!
 

4 comments:

  1. Ach jaki piękny ten świat. Kolorowy, słoneczny no i ...smaczny. pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Tak! dziękuję za komentarz i pozdrawiam słodko! ;)

      Delete
  2. Bardzo lubię oglądać zdjecia z Toskanii. Każda pora roku jest tam piekna a niebo przebłękitne :)Pozdrawiam

    ReplyDelete