my top 7 beauty products for january

25.1.17 PMC 0 Comments



Powoli dobiega końca super długi styczeń. Uschłam tej zimy jak jesienny liść. Dziś jest już ponad 10 stopni, ale wyjątkowo w tym roku do Toskanii dotarły chłody, ogrzewania w mieszkaniach i autach wszyscy nastawiali na max, moje włosy, skóra twarzy i dłoni trochę na tym ucierpiała. Zapraszam Was na krótkie zestawienie produktów, które pomagają mi zachować odpowiednie nawilżenie oraz formę w tym miesiącu. 
I grab my beauty bag i zaczynamy!;)

Lentamente sta finendo il superlungo mese di gennaio. Sono secca questo inverno come una foglia in autunno. Oggi ci sono piu' di 10 gradi, ma quest'anno anche in Toscana c'era l'inverno, e' arrivato il freddo. Tutti mettevano riscaldamenti al top, nelle case e nelle macchine cosi che i miei capelli e la pelle del viso e delle mani ha sofferto un po'. Vi invito per un breve resume' dei prodotti che mi aiutano questo mese a mantenere l'idratazione giusta e la forma. Igrammy beauty bag e iniziamo!;)


Oils

 Bardzo często stosuję kosmetyki w 100% naturalne, na przykład od brytyjskiej formy LOVEA. Zachęca mnie korzystna cena, świetna jakość produktów oraz duży wybór. Na twarz codziennie wieczorem nakładam olejek ze słodkich migdałów, który świetnie się wchłania i nie pozostawia tłustego filtru. Ma też bardzo wygodną w użyciu buteleczkę z dozownikiem. Istnieje wiele rodzajów olejków, istnieją wersje z awokado lub lawendą.  Włosy myję odżywiającym szamponem do włosów przesuszonych z olejkami. Super wygodna w użyciu tuba i lekka pianka podczas mycia głowy sprawiły, że ten kosmetyk do włosów stał się moim ulubionym w tym miesiącu.

Spesso uso i cosmetici 100% naturali, per esempio questi di LOEVA dall'UK. Mi convincono il prezzo buono, l'ottima qualita'dei prodotti e l'ampia scelta. Ogni sera metto sul viso l'olio alle mandorle dolci che si assorbe velocemente, senza lasciare un velo di unto. E' nascosto dentro una bottiglina comoda da usare. Esistono tanti generi di oli, anche con avocado e lavanda. Lavo i capelli con lo shampo nutriente agli oli essenziali. Ha un tubo super comodo da usare e durante il lavaggio si crea una piccola schiuma, tutto questo ha fatto si che sia lo shampo preferito per me questo mese.

Hair

Nigdy nie farbowałam włosów, nie miałam też trwałej itp. ale przyznam, że codziennie je suszę i prostuję. Aby chronić włosy, po umyciu ostatnio nakładam na nie kryształy w płynie od Adorn. Kropelka tego gęstego płynu wystarcza, aby chronić łuskę włosa przed nadmiernym wysuszeniem, kosmetyk nadaje też włosom zdrowego blasku.

Non ho mai tinto i capelli, non ho avuto ondulazioni etc. ma devo ammmettere che ogni giorno li tratto con phon e piastra. Per proteggerli dopo averli lavati, metto cristalli in liquido da Adorn. Una goccina di questo denso liquido basta per lisciare il cappello e nutrirlo, il prodotto dona anche brillantezza ai cappelli.

Body scrub
  
Ciało ujędrniam waniliowym scrubem nowo poznanej dla mnie marki Project. Kosmetyk dorwałam przy kasie, spodobała mi się jego niewielka, wygodna butelka oraz fakt, że pachnie wanilią. Tak naprawdę jest do żel myjący ze scrubem, jest delikatniejszy od zwykłego scrubu i może być częściej stosowany bez obaw, że się "porysujemy".

La pelle del corpo provo a tenerla in forma con lo scrub della marcha per me sconosciuta Project. Lo scrub l'ho preso vicino alla cassa, mi sono piaciuti la comoda confezione e il fatto che sia alla vaniglia. In realta' e' un gel per lavare, non uno scrub, cosi e' piu' delicato e si puo' usare senza timore che ci graffieremo.

Zoeva Palette

O palecie "Rodeo" padło już wiele słów i zdjęć na tym blogu, nadal jest moją ulubioną i nadal nie wypróbowałam wszystkich możliwych kombinacji kolorów:).

A proposito del "Rodeo" di Zoeva vi ho gia' scritto e mostrato abbastanza. Ancora e' fra i miei preferiti e ancora non ho scoperto tutte le possibili combinazioni dei colori:).

Face Bronzer

Coraz częściej na policzki zamiast różu nakładam bronzer. Pasuje do każdej szminki i wydaje i się być "szlachetniejszy" i bardziej elegancki niż róż. Problemem dla mnie był zawsze wybór koloru bronzera, tak aby współgrał z podkładem. "Sunny Touch" marki Sephir spełnił moje oczekiwania, fajnie się trzyma, ma wbudowane lusterko, w sam raz do torebki.

Sempre piu' spesso al posto del fard sul viso metto il bronzer. Sta bene con ogni tipo di rossetto e sembra  piu' elegante e fine. Il problema per me e' sempre stato la scelta del colore adatto che si sposera' bene con il fondotinta. "Sunny Touch" di Sephir mi accontenta, si tiene molto bene, ha anche uno spechietto perfetto per la nostra borsa.

Lips
 
Daj kobiecie odpowiednią szminkę, a zwojuje świat;). W tym miesiącu podbijam świat z True Colour Supreme Nourishing Lipstick czyli ostatnią pomadką od Avon, w odcieniu "Red Creme" czyli śmietankowy deser z wisienką na szczycie ;).

Se darai a una donna il rossetto giusto conquistera' il mondo;). Questo mese conquisto il mondo con True Colour Supreme Nourishing Lipstick il rossetto di Avon, colore "Red Creme", un dessert di panna con la ciliegina al top ;).

Vitamins

 Bardzo podoba mi się idea ciućkania żelek - serduszek, które są witaminami. W dodatku taką mieszanką  witamin, dzięki którym będziemy piękniejsze!:) Ciekawe czy wystarczy mi jeden słoik ... ;)

Mi piace molto l'idea di ciucciare le jelee-cuoricini, che sono delle vitamine. Anche perché ci fanno piu' belle!:) Sono curiosa, se un barattolo bastera' ... ;)

Pamiętajcie, gdy wyglądamy lepiej, czujemy się lepiej.Do dzieła!
Ricordate, quando abbiamo un buon aspetto ci sentiamo meglio. Forza!

:)

0 comments commenti: