Sunday tuscany seaside

29.1.17 PMC 2 Comments


Gdy wyjrzałam dziś za okno, nie mogłam uwierzyć swoim oczom, było 20C. Czy to znaczy, że to już koniec zimy i zaczęła się wiosna? Nie jestem tego pewna, pojechałam więc nad morze, aby wykorzystać tak słoneczny i piękny dzień. Morze było spokojne, błękitne i odświętne. Zupełnie jak niedziela:).

Quando ho guardato fuori dalla finestra oggi, non potevo crederci, erano 20 gradi. Questo significa che l'inverno e' ormai finito ed e' iniziata la primavera? Non ne ero sicura, per questo sono andata al mare, per sfruttare al meglio la splendida giornata piena di sole. Il mare era calmo, azzurro e festoso. Proprio come la domenica:).  












Do domu przywiozłam trochę wiosny ...
A casa ho portato un po' di primavera ...

Miłego tygodnia!
Buona settimana!

2 comments:

  1. Tak turkusowe i piękne morze w styczniu?No to tylko w Toskanii:)Bardzo pozytywne zdjęcia:)Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) dzięki.To była piękna chwila,dziś już pada;) pozdr

      Delete