February favourites

19.2.18 PMC 4 Comments


Buongiorno Gatti, non esiste una cosa piu' dolorante di lunedi mattina;). Alle sette suono come armadio vecchio, parlo in tuttle lingue del mondo e nemmeno faccio finta che sorrido;). Maaa beviamo il cafee' e non ci lamientiamo piu' perche' life is beauuuuuutiful ... ;) Ho raccolto per Voi i miei preferiti per questo mese.

Dzień Dobry Koty, nic nie boli tak jak poniedziałkowy poranek;). O siódmej rano skrzypię jak stara szafa i mówię we wszystkich językach świata, nawet nie udaję, że się uśmiecham;). Ale, napijmy się kawy i nie marudźmy bo life is beauuuuuutiful ... ;) Zebrałam dla Was moich kosmetycznych (i nie tylko) ulubieńców tego miesiąca.


The blushed nudes palette
Total Temptation mascara
Maybelline

L'occhio trocco con la palette di Maybelline sfruttando sempre nuove combinazioni dei colori. Siamo amice anche col il mascara e non condivido opinioni negative su questo trucco. Provate da soli Gatti.

Oko maluję tuszem i paletką od Maybelline, używając przeróznych kombinacji kolorów. Z maskarą bardzo się polubiłam i nie podzielam internetowych opinii, że jest niedobra. Sprawdźcie same Koty.

Body salt scrub 
with blackcurrant and caffeine

Gatti andate a lidl e fatevi regalo di due euro e prendete questo super profumattissimo di ribes nero, denso ma delicato scrub per il corpo. Io sono totalemtne innamorata, non ero unica perche' dopo una settimana tutti prodotti sono spariti.

Koty idźcie do lidla i sprezentujcie sobie za dwa euro ten super pachnący czarnymi porzeczkami, gęsty ale delikatny pelling do ciała. Totalnie się w nim zakochałam, nie byłam jedyna, po tygodniu cały nakład był już wykupiony.

Anew Perfect Skin
Avon

I miei tre preferiti rosa per il viso: base, bb crema e spash per viso, Vi consiglio soprattutto quest'ultimo ... 

Moje trzy ulubione różowe kosmetyki do twarzy to baza, bb krem oraz splash do twarzy, szczególnie mocno polecam Wam ten ostatni ...

Supplements

Mi hanno preso in giro questi orsi, che sembrano dolci come caramelle: una volta ne ho mangiati otto in una volta sola (a volte sono un po' compulsiva quando mangio dolci;) e ho avuto mal di pancia:). Due orsetti al giorno basteranno per migliorare la condizione dei nostri capelli. Inghiotto anche pillole con collagene per la pelle giovane, ma alle signorine della mia eta' non aiutera' piu' nulla;). Forse un bicchiere di sangria la sera;). Per ottenere le guance rosa;).

Zmyliły mnie te misiowe żelki, wydają się słodkie jak cukierki, zjadłam kiedyś osiem naraz (bywam w jedzeniu słodyczy kompulsywna;), i trochę rozbolała mnie brzuch:). Dwa misiaki dziennie starczą, aby poprawić kondycję naszych włosów. Łykam też tabletki z kolagenem na młodą skórę i choć wydaje mi się, że jest odrobinę lepiej, kobiecie w moim wieku chyba już nic nie pomoże;). Może szklaneczka sangrii wieczorem;). Dla różowych policzków;).

Roberto Giaccobo 
Aldila'

Il signor Giacobbo, e' un Signor Enciclopedia, che nella tv italiana pubblica ha programmi interessanti e scrive saggi sui viaggi e sulla vita. Ha scritto anche un libro, raccogliendo tante testimonianze e risultati di ricerche scientifiche su cosa succede di noi dopo la morte. Io due volte ho sognato la mia morte, mi ricordo molto bene come mi sentivo e cosa vedevo, cose che ho ritrovato in questa lettura. Se siete Gatti con un livello medio d'italiano, questo libro Vi servira' anche per studiare: e' scritto in modo chiaro e allo stesso tempo e' interessante.

Pan Giaccobbo to Pan Encyklopedia, który ma w publicznej, włoskiej telewizji ciekawe i mądre programy podróżniczo światopoglądowe. Napisał też książkę, zbierając wiele świadectw i wyników badań, o tym co się dzieje z nami po śmierci. Mi dwa razy śniła się moja własna śmierć, bardzo dobrze pamiętam jak się czułam i co widziałam, potwierdza to ta lektura. Jeśli jesteście Kotami na średnim poziomie języka włoskiego, książka, może Wam świetnie posłużyć do nauki, jest przystępnie napisana, a jednocześnie ciekawa.

Aura Jolie

Aura di lidl e' semplicemente "La vie est belle" di Lancome, non sentirete nessuna differenza. Forse solo nel Vostro portafoglio;).

Aura z lidla jest po prostu "La vie est belle" od Lancome, nie poczujecie żadnej różnicy. Może jedynie tą w portfelu:).


Buona settimana Gatti e fate i bravi oggi!:)
Miłego tygodnia Koty, bądźcie dziś dzielne!:)

4 comments:

  1. Chodzę na zakupy do Lidla ,ale że tam są takie cuda kosmetyczne nie wiedziałam. Sprawdzę przy najbliższej okazji. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) proszę zwrócić uwagę na czarne porzeczki;), zapach też jest bardzo oka! dziękuję i pozdrawiam

      Delete
  2. Ale nowinki kosmetyczne można spotkać w Lidlu.:) Jeśli jakość jest fajna to na pewno trzeba skorzystać. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uważam, że za taką cenę jakość jest wręcz świetna:), pozdrawiam

      Delete