Victoria Beckham makeup

26.2.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti!:) Benvenuti nella nuova settimana. Oggi ci truccheremo come Victoria Beckham, donna che non sorride mai;) e che non ama la sua pelle problematica, ma che nonostante tutto questo ha sempre un bellissimo look. Ma a Pisa e'tornata la primavera ... ;) Chi porta fiori ....

Hej Koty!:) Witajcie w nowym tygodniu. Dziś pomalujemy się jak Victoria Beckham, czyli kobieta, która nigdy się nie uśmiecha;) i nie lubi swojej problematycznej skóry, a mimo to, zawsze świetnie wygląda. Ale, ale do Pizy wróciła wiosna ... ;) Kto przynosi kwiaty ...

Victoria e' coerente nella scelta del suo trucco e sceglie quasi sempre gli stessi colori: sugli occhi tutte le sfumature del marrone, l'occhio sottolineato con l'eyeliner nero o marrone, sulle guance bronzer e il rossetto colore nude, rosa. Ho cercato nel mio beauty trucchi simili ...

Victoria jest dość konsekwentna w doborze makijażu i bardzo często wygląda tak samo, to znaczy: ma przydymione oko w odcieniach brązu, obrysowane brązowym lub czarnym eylinerem, policzki podkreślone bronzerem oraz pomadkę w kolorze nude, lekko wpadającym w róż. Wyszukałam w mojej kosmetyczce malowidła w podobnych odcieniach ...

Eyes
Elisabeth Arden mascara
Asy Wood, Maybelline Colorshow
Longlasting eyeshadow, Avon mark
Black eyepencil, Collistar

Sull'occhio ho sfumato tutti gli ombretti marroni, con quello in crema ho sottolineato l'occhio anche da sotto. Vicino alla linea delle ciglia ho fatto una linea nera e sulle ciglia ho messo il rimmel nero. 

Oko pomalowałam brązowymi cieniami, tym w kremie obrysowałam oko również od dołu. Przy linii rzęs namalowałam czarną kreskę, a rzęsy wytuszowałam czarnym tuszem.

Lips
Liquid Lipstick, 01, Astra
Lips color satinPencil 8h, 01

Ho lasciato le labbra nella tonalita' naturale beige, che vira leggermente al rosa.
Usta pozostawiÅ‚am w naturlanym, beżowym odcieniu lekko wpadajÄ…cym w róż.  

Face
Estee Lauder, Double Wear, Ecru
Highlighting glow drops, essence
Glowimg Nude Blush, Physicans Formula

Sul viso ho messo due gocce di fondotinta, sulle guance una goccia di bronzer, e la zona la' l'ho fissata con il blush in fard.
Na twarz nałożyłam 2 krople podkładu, na policzki po kropelce bronzera, kości policzkowe podkreśliłam delikatnym różem w kamieniu.

Buona settimana Signore e Signorine!:)
MiÅ‚ego tygodnia Kobietki!:) 

0 comments commenti: