Rainy beautiful day at Pisa

3.2.18 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, in Toscana da ieri piove ed e' ventoso, ma il mondo e' bello lo stesso e oggi mi ricordava la mia amata Irlanda!:) Insieme con la mia amica Kathy di New York Fifth Avenue colore marsmallow, sono partita ...

Hej Koty, w Toskanii od wczoraj leje i wieje, ale i tak jest pięknie bo Świat przypominał mi dzisiaj moją ukochaną Irlandię!:) Razem z moją przyjaciółką Kathy z New York Fifth Avenu kolor marshmallow, ruszyłam przed siebie ...






Nuova amica in cucina! Contenitore per i miei amati crackers! Motivo di quasi divorzio con il mio fidanzato: secondo me Pigi e' beautiful, secondo lui e' solo "buffa", allora "buffo" non puo' essere "beautiful" Eh, questi Italiani ... ;)

Nowa kuchenna przyjaciółka, pojemnik na moje ulubione krakersy! Powód prawie rozwodu z moim narzeczonym, moim zdaniem Pigi jest beautiful, zdaniem mojego narzeczonego jest "śmieszna", czy "śmieszne" nie może być "beautiful"? Ach, ci Włosi ... ;)

A Pisa acqua, acqua, acqua ...
W Pizie woda, woda, woda ...




Innamorati sotto la pioggia ...
Zakochani w deszczu ...

Ciao Sorelle!:)
Hej Siostry!:)

Sotto la mia Torre di Pisa silenzio e calma ...
Pod moją Krzywą Wieżą cisza i spokój ...


Accanto alla turistica Torre, perfino oggi non mancavano turisti ...
Pod turystyczną, nawet dzisiaj nie zabrakło turystów ...

Chi porta fiori ...
Kto przynosi kwiaty ...



Ho trovato la nuova casa per noi!:)
Znalazłam dla nas nowy dom!:)

Bagnata ma contenta, sono tornata a casa ...
Przemoknięta, ale zadowolona z wróciłam do domu ...


E'arrivato un regalo per noi da Napoli:) Dieta by, by ... ;)
Dotarła do nas przesyłka prosto z Neapolu!:) Dieta by, by ...;)

Lunedi inizia il Festival di Sanremo, mi sembra che il Sign. Sting e' gia' arrivato in Liguria. Fino a lunedi la tv in casa nostra e' spenta. Buona serata Gatti, io domani faccio la brava casalinga e come sempre nella prima domenica del mese preparo per il mio suocero il pranzo. Mi fa paura pensare che sono gia' passati quasi dieci anni ... Vivete in modo bello Gatti, il tempo passa velocemente ... 

W poniedziaÅ‚ek rozpoczyna siÄ™ Festiwal w Sanremo, Pan Sting przyjechaÅ‚ już do poÅ‚ożonej niedalko Ligurii. Do tego czasu tv w naszym domu jest wyÅ‚Ä…czony. MiÅ‚ego wieczoru Koty, ja jutro peÅ‚niÄ™ rolÄ™ Pani Domu i jak zawsze w pierwszÄ… niedzielÄ™ miesiÄ…ca przygotowujÄ™ dla mojego teÅ›cia obiad. Aż strach pomyÅ›leć, że to już prawie 10 lat ... Å»yjcie piÄ™knie Koty, czas ucieka ... 

2 comments:

  1. Deszszszczcz, wiatr, parasole.... ale jak klimatycznie. No i ta chatka na drzewie...Fajne krajobrazy. Pozdrawiam

    ReplyDelete