Glossybox IT kwiecień

2.5.13 PMC 6 Comments

Zapukał dziś kurier i przyniósł pudełko od Glossybox ...


A w nim...


Wyszczuplająco-modelujący krem do ciała na noc, Matt (dobrze się wchłania, ma intensywny, świeży zapach):


 Żel do mycia ciała ( świeży zapach z ekstraktami z mięty i limonki) oraz krem do mycia ciała (z oliwkami z drzewa sandałowego oraz olejkami Ylang-Ylang), Kiotis:


Dezodorant  roll-on, RSS Dermo Rassoul:


Mleczko do ciała, Thè vert Gingembre (świetnie się wchłania i ma delikatny zapach zielonej herbaty):


 Kredka do ust, kolor nr. 02, fuksja, Ynamica (think pink!:):


W kwietniowym Glossybox jest bardzo pielęgnacyjnie, zawiera 3 pełnowymiarowe produkty. 


6 comments:

  1. Szczęsciara z Ciebie, masz co testowac. Powodzenia

    ReplyDelete
  2. Dzięki, wczoraj wyszczuplający krem do ciała testował mnie ... chyba za szybko chcę osiągnąć idealną sylwetkę, nałożyłam na brzuch (i nie tylko) bardzo dużo kremu, nie doczytałam że mogą pojawić się w pierwszych minutach po użyciu zaczerwienienia i uczucie ciepła, więc nakładałam, wsmarowywałam, a potem ... myślałam że dostałam poparzenia pierwszego stopnia! Wszystko mnie swędziało i byłam czerwona jak raczek!Tak. Kosmetyki są dla dużych dziewczynek ... pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. :)Kredka jest OK, chociaż troszkę twarda...

      Delete
  4. Każde pudełeczko, które Nam pokazujesz mi się podoba :)).
    Fajna sprawa ten glossybox :).

    Buziaki :*.

    ReplyDelete