Shopping!

23.5.13 PMC 3 Comments

Podróże to również shopping, szczególnie przyjemny, jeśli na pokładzie statku. Ponieważ pływaliśmy po różnych morzach i wodach, często mieliśmy okazję w przeciągu godziny lub dwóch kupić kosmetyki, akcesoria, biżuterię w promocjach "Duty Free" ...



Na pamiątkę kupiłam srebrny pierścionek, Tara Vanessa, (tak naprawdę są 3, można je nosić razem lub oddzielnie), w promocji 50% ceny, tzn. 30 euro zamiast 60.



W niewielkim butiku  z akcesoriami znalazłam też dla siebie torebkę Guess, tańszą o ponad połowę ...





Małą paletkę do makijażu Lancome ( znajdują się w niej szminka, błyszczyk, cienie, aplikatorki oraz lusterko):



Wykorzystałam ją do przygotowania makijażu na wieczorne wyjście ...


I na koniec antystresową poduszkę Costa oraz magnesik z wizerunkiem statku, którym pływaliśmy ...


                                                                   To były piękne dni ...;)

3 comments:

  1. No to zaszalalas moja droga! Torebke kupilas za bezcen, darmo dawali, trzeba bylo brac :))) Ja moge Cie tylko pochwalic i zachecac do dalszych zakupow, poniewaz uwielbiam shopping!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)Bardzo Ci dziękuję kochana!buzka

      Delete
  2. Świetne zakupy :) te pierścionki <3 cudne! :) torebka śliczna a paletka - już od dawna szukam podobnej paletki z cieniami do powiek :) świetne zakupy :)

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete