Novita

11.5.13 PMC 10 Comments



Novita czyli nowości i odkrycia ... Podzielę się nimi z Wami, w towarzystwie zrobionych przez moją znajomą cantuccini, czyli włoskich ciasteczek z migdałami, które moczymy w vinsanto lub w innym słodkim alkoholu ...


Po pierwsze odkryłam świetny BB Cream, który podobno był już tutaj hitem rok temu. Dzięki próbce dodanej do czasopisma, przekonałam się, że BB Cream od Estetil jest kosmetykiem godnym polecenia. Bardzo dobrze matuje, nawilża, rozświetla, z dodatkiem pudru w kamieniu na twarzy nosi się cały dzień, nie pozostawia smug. Występuje w 2 odcieniach (1blady i 2ciemniejszy), dostępny w aptece.

   

Kupiłam również ostatnią nowość od Avon: serum wyrównujące koloryt skóry, opracowane klinicznie. Kosmetyk zmniejsza widoczność  7 rodzajów przebarwień skóry, redukuje plamki, zaczerwienienia, piegi, ślady po trądziku, eliminuje problem ziemistej skóry. Skuteczne dla każdego rodzaju karnacji i wieku skóry.  Serum jest bezzapachowe, nie uczula, nie wywołuje podrażnień:


W Avon Outlet dodanym do ostatniego katalogu, trwały promocje. I tak kupiłam 12 maseczek PLANET SPA. Występują w 3 rodzajach (po 4). Jednorazowego użycia, świetne również na wyjazdy ...


Ostatni, majowy numer włoskiego Vogua składa się z 3 czasopism: regularnego wydania magazynu, dodatku o urodzie oraz numeru specjalnego Vogue z biżuterią ...


W Vogue It, sesja z okładki czyli bardzo szczupłe modelki ... Można by nawet powiedzieć anorektyczne. Jestem na "nie". Zdjęcia są zamglone, spojrzenia nieprzytomne, a kolory smutne. Szkoda ... Równo rok temu w tym magazynie pojawiła się piękna sesja z okrągłymi dziewczynami ...


W Vogue Uroda, nowości i nowinki, trendy na nadchodzące lato,najmodniejsze kolory ... Bardzo się ucieszyłam, że wczoraj Veronica pomalowała mi paznokcie na bardzo modny kolor w tym sezonie czyli morską zieleń ...


W Vogue Gioiello, bardzo droga biżuteria wyeksponowana na ... warzywach ... 




Nadchodzące dni spędzę tak ...



Wybieram się w podróż. Luksusowy wycieczkowiec (pływające miasto), zawita do portów we Francji (Marsylia), Hiszpanii (Barcelona) oraz na Majorkę (Palmas). Choć to już moja druga tego rodzaju przygoda, towarzyszą mi niewielkie emocje ... Blog ma tygodniową przerwę. Do zobaczenia ... :)

 
                                                                        Ahoj przygodo!

Estetil, BB CReam, 28 euro
Serum, Anew Clinical,  Avon, 18 euro
Maseczki, Planet SPA, Avon, 6 euro
Vogue Italia, 3.50 euro

10 comments:

  1. Ahh.. aż nie wiem od czego zacząć komentarz! ;) Chyba od tego, czego Ci cholernie zazdroszczę! Podróży... Piękne przeżycie pewnie co? Ahh, szczęściara :)
    A co do Vogue to sesja warzywna o wiele lepsza od anorektyczek.. Przerażające, niesmaczne...
    Pozdrawiam i baw się dobrze ! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki;) Zgadzam się, że w tym przypadku kalafior jest bardziej optymistyczny i ładniejszy od modelki:). Buziaki i do zobaczenia.

      Delete
    2. No widzisz, wracamy do tematu kultu chudosci! ;) Baw sie dobrze na rejsie! I czekamy na relacje!

      Delete
  2. Ooo super :) życzę przyjemnej podróży i oczywiście już czekam na jakąś małą fotorelację na blogu :)
    Kolor na Twoich paznokciach piękny :)

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  3. Jestem ciekawa tego serum :)). Daj koniecznie znać jak efekty :).

    A podróży zazdroszczę :P. Wypoczywaj :*.

    ReplyDelete
  4. Baw się dobrze na wycieczce :)
    I koniecznie przywieź dużo zdjęć! :) Będę chciała mieć co pooglądać na Twoim blogu :)

    ReplyDelete
  5. Dla mnie to by były wielkie emocje! Avon to zawsze coś ciekawego wymyśli. No i piękne masz paznokcie!:) Miłego wypoczynku!

    ReplyDelete
  6. ohhh ale Ci zazdroszczę takiej podróży! Miłego wypoczynku!

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Wiem drogi anonimie:)Ale moja czcionka tytułów na blogu nie ma akcentów ...

      Delete