Avon Italia

12.3.14 PMC 2 Comments



Oto moje wiosenne drobiazgi od Avon Italia i ich mini recenzje ...


Tusz do rzęs "Aero Volume" ...


Bardzo lekki i dający delikatny efekt tusz do rzęs. Jego specjalna formuła unosi i
rozdziela rzęsy, delikatnie je rozczesując i zagęszczając za pomocą aerodynamicznej szczoteczki. Dla tych z nas, które lubią naturalne, delikatnie podkreślone rzęsy. Myślę, że nie da się "przesadzić" z tą maskarą, kilkukrotne pomalowanie rzęs nie grozi ich obciążeniem ani posklejaniem. W promocji z maskarą okulary gratis (całkiem jak Audrey Hepburn;) ...


Lipgloss, kolor: fuksja ...


Dostałam go za 1.99 euro w promocji, zamawiając cokolwiek z katalogu. Wybrałam dość zdecydowany odcień, który na ustach stał się delikatnym różem. Nie bójcie się zamawiać mocnych kolorów z tej serii lip glosów ...

Pędzelki do różu i podkładu ...


Dotychczas podkład nakładałam dłońmi. To mój pierwszy pędzel do podkładu. Bardzo miękki, lekki, świetnie rozprowadzający podkład. Od dziś podkład nakładam tylko pędzlem. Specjalnie wyprofilowany pędzelek do różu pozwala na odpowiednie podkreślenie policzków.

Maseczka typu Peel Off, Planet SPA


Dość ciężko się nakłada (ma białą gipsową konsystencję), na twarzy długo schnie, dość boleśnie się ją ściąga (delikatne zaczerwienienia), ma natomiast bardzo ładny zapach i daje dobry efekt. Zdecydowanie dla cer mieszanych i tłustych, nie delikatnych lub suchych ...

Naszyjnik ...


W ostatnim katalogu mogłyśmy kupić kwiatowe naszyjniki. Dla każdego miesiąca przypisany był inny rodzaj kwiatka. Urodziłam się w sierpniu, więc trafił mi się mak ... :)

Tak wszystkie kosmetyki prezentują się na twarzy ...


Dziś zachwyciło mnie ... "różowe drzewo" ;) ...


" Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty ... "

2 comments:

  1. Też mam ten tusz, ale ja chyba wolę jednak bardziej "teatralne" rzęsy, których dzięki niemu trudno uzyskać. Poza tym, że avon oczywiście kocham niezmiennie :P
    Śliczne to drzewo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja "teatralne rzęsy" miałam po tuszu od L'Oreal "Manga Eyes", chciałam trochę odpocząć i dlatego podpasował mi ten lekki tusz, rzeczywiście ten od Avon tylko zagęszcza rzęsy i nie wyglądają na "wymalowane", ale na ten moment właśnie o to mi chodziło;) Każda z nas jest inna i ma inne potrzeby, dlatego różnorodność jest piękna!Dzięki za komentarz, pozdrawiam

      Delete