Bottega Verde

10.3.14 PMC 6 Comments


W Toskanii jest już wiosna. Razem z temperaturą powyżej 20 stopni przyszła do mnie paczka z naturalnymi kosmetykami od Bottegi Verde ...


Ponieważ BV spodobały się moje zdjęcia ich produktów z ostatniego posta, mogłam (jeszcze w lutym) w specjalnej ofercie zamówić kosmetyki. Oto moje wybory:

Liftingująco - nawilżający krem do twarzy z masłem Karite' (na noc) ...


Oliwkowy, rozświetlający krem do twarzy z masłem oliwkowym ...


Liftingujący krem na powieki i pod oczy ...


Żel do mycia ciała i balsam, Biały Irys ...


Perfumowany balsam do ciała i woda toaletowa, Czarna Wanilia ...


Płyn do mycia ciała, Czarna Magnolia ...


Nawilżający krem do ciała do suchej skóry, Magnolia i olejek arganowy ...


Odżywczo - nawilżająca oliwkowa pomadka do ust ...


Krem do rąk z wyciągiem ze słodkich migdałów ...


Czarna kredka do powiek oraz "kryształowy" powiększający lip gloss ...


Naturalnie dbam o urodę z Bottegą Verde ...


Ucieszyły mnie stokrotki ...


Morze stokrotek ...


Czy u Was już czuć wiosnę?

6 comments:

  1. W Opolu jak najbardziej:) Dzisiaj to nawet jakby było lato ,tylko zielonych drzew brak. Aż przyjemnie tak wyjść i posiedzieć nad rzeką :) Słoneczko świeci, ptaszki ćwierkają, a ludzie na rowerach, na rolkach lub leżakują na kocach. Cudny widok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cudnie!Miałam dobrego kolegę z Opola,znam to miasto z opowieści dobrych treści!:)pozdrawiam. PS. Rzeka: uwielbiam i zazdroszczę:) Tutaj mało osób leżakuje na kocach. Wszyscy nad morzem i na plaży i to na leżakach ... bu.

      Delete
  2. U nas też już dzisiaj tak cieplutko jak późną wiosną <3
    Najbardziej kusi mnie ta czarna wanilia, wygląda i pewnie pachnie fantastycznie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W całej Europie wiosna!Masz tulipany i żonkile od Pani sprzedającej na ulicy? strasznie mi tego brakuje.Tutaj trzeba od razu kupić bukiet w kwiaciarni (drogi i efekciarski). Czarna Wanilia pachnie ładnie ale 5 minut! Jest nietrwał absolutnie ten zapach niestety ... buźka

      Delete
  3. nas wczoraj był najcieplejszy dzień! Było cudownie!
    Przepraszam za opóźnienie z komentowaniem, ale od dzis mam internet!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiosna w London - O BOŻE, pięknie!:) Wiem, że jesteś ciekawa jak sprawdzają się kosmetyki. Więc woda toaletowa, dezodoranty i "zapachy" BV są krótkotrwałe ... bardzo dobre są natomiast kremy do twarzy (obydwa, to mój trzeci i czwarty krem z BV i zawsze się sprawdzają) i żele do mycia ciała i balsamy do ciała. Polecam z czystym sumieniem. Na wory i zmarszczki pod oczami nic mi nie pomoże więc nie wiem jaki jest krem pod oczy ... ;) Nie przepraszaj!Wpadaj kiedy możesz i pisz kiedy czujesz! bużka

      Delete