Nail Art

26.3.14 PMC 5 Comments

Co robią księżniczki gdy trzeci dzień z rzędu pada?
Malują paznokcie!

Cosa fanno le principesse quando piove?
Si colorano le unghie!

  
W kiosku, w którym zawsze znajduję skarby tym razem trafiłam na wydanie magazynu "Nail Design". Co tydzień znajdujemy nowe lakiery do paznokci, akcesoria oraz czasopismo. W tym tygodniu znalazłam:

In edicola, dove trovo sempre qualche "tesoro", questa volta ho trovato "Nail Design", una rivista dedicata all'arte di curare e dipingere le unghie. Ogni settimana possiamo trovare smalti, accessori e fascicoli dedicate alla "Nail art". Questa settimana ho trovato:


Top Coat i lakier z efektem piasku ...
 
Top Coat e smalto "Effetto sabbia" ...


Przyrząd do usuwania skórek ...

Accessorio per le pellicine ...


Pilnik ...

Lima ...

  
oraz "Instrukcję obsługi" ...

e "Istruzione" ...


Z poprzedniego numeru zachowałam dżeciki i gwiazdki do aplikacji na paznokcie ...
 
Dal fascicolo della settimana scorsa ho salvato perline e stelline per appliccarle sulle unghie ...

  
I tak stworzyłam mój manicure ...
"Och!", powiedziała Marylin Monroe

E cosi ho creato il mio manicure ...
"Och!" ha detto Marylin Monroe ...


Audrey Hepburn jeszcze się nie wypowiedziała ...

Audrey Hepburn ancora non si e'espressa ...

  
W następnym numerze dwa lakiery: jasno różowy i czarny oraz srebrne aplikacje ... 
La prossima settimana con la rivista troveremo due smalti: nero e rosa chiaro e stelline colore argento ...


W czasie deszczu kreatywne dziewczynki się nie nudzą ...
 
Quando piove le ragazze creative non si annoiano ...


;)

5 comments:

  1. Mam piaskowy lakier, ale z innej firmy i jestem zachwycona efektem! :D Gorzej ze zmywaniem, ale i tak warto! :D
    ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mój pierwszy piaskowy lakier i właśnie sobie wyobrażałam że zmywanie może być mało przyjemne;))Ale warto, warto;)pozdrawiam

      Delete
  2. Fantastyczna gazeta, szkoda ze tu takich fajnych nie ma! Chętnie bym coś takiego prenumerowała!:)) A manicure - fantastyczny tak samo jak twój uśmiech !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za przemiłe słowa.Tutaj kioski są przepełnione różnymi rodzajami serii dla dzieci, młodzieży i dorosłych.Nie sposób tego wszystkiego kupować i ogarnąć:) Wchodząc do kiosku wchodzisz do sklepu zabawkarsko księgarnio gadżetowego:) I ja czasami daję się omamić ... ;)

      Delete
  3. Ciekawe jak będzie się później zmywał :)

    ReplyDelete