Pisa

19.4.14 PMC 4 Comments


Pisa jest często odwiedzanym przeze mnie miastem. Tam mieszka moja włoska rodzina, znajdują się wszystkie moje urzędy, lekarz i znajomi. W przeddzień Wielkanocy Pisa była deszczowa. Rozwoziłam dziś znajomym czekoladowe jajka, składając życzenia wielkanocne i przemieszczając się z miejsca na miejsce zrobiłam kilka zdjęć ...

 
Pisa e' la citta' che visito spesso. Qui abita la mia fammiglia italiana, ho tutti i miei uffici, dottore e amici. Un giorno prima della PAsqua Pisa era nuvolosa e pioveva. Spostandoci da un posto all' altro per fare gli auguri agli amici e regalare uova di cioccolato ho fatto un po' di foto ....











Dziś Pisa widziana zza deszczowej szyby auta ...
Oggi Pisa vista dal finestrino bagnato della macchina ...



4 comments:

  1. Moim marzeniem jest tam pojechać! Nawet mimo złej pogody - zazdroszcze ;*
    U Nas też dzisiaj nie ma pogody :( Słońce na zmianę miesza się z deszczem :(
    A tak po za tym to : WESOŁYCH, zdrowych, radosnych świąt kochana ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wesołych, zdrowych i pełnych kolorów Świąt dla Ciebie Klaudio. My święcimy jajka jutro rano podczas mszy, potem uroczyste obiady i ... duuuuuużo czekolady:) Bardzo Ci zazdroszczę ćwikły, białej kiełbaski i białego barszczu :) pozdrawiam

      Delete
  2. Lovely views from the car window. Happy Easter !

    http://golovelife.blogspot.com

    ReplyDelete