Charlotte Casiraghi style

24.4.15 PMC 4 Comments


Uwielbiam styl księżniczki Monaco Charlotte Casiraghi.  Podoba mi się lekkość z jaką nosi eleganckie outfity oraz gracja z jaką prezentuje się w casualowych, sportowych strojach. Myślę, że tajemnica jej stylu to fakt, że w szafie ma ubrania ponadczasowe czyli takie, które nigdy nie wyjdą z mody i zawsze wyglądają dobrze. Wybrałam kilka propozycji ubrań i dodatków inspirowane tą piękną, młodą kobietą ...

Czarny kapelusz


Nic nie doda nam więcej uroku i tajemniczości jak kapelusz z szerokim rondem.  Podobny znajdziecie tutaj

 i tutaj ...


Elegancki szal


Charlotte jest twarzą domu mody Gucci. Piękne szale i chusty zachwycają wzorami, mogą stanowić przysłowiową "kropkę nad I" naszego stroju. Oryginalne akcesoria Gucci odstraszają ceną, znalazłam klika podobnych i równie pięknych odpowiedników ...
Równie dobrze wygląda cienka wzorzysta koszula ...


Świetnie wygląda z jeansami, pasuje na bardziej i mniej oficjalne wyjścia ...

Esprit


Esprit


Denim



Księżniczka uwielbia jeansowe ubrania, łączy je ze sobą w monochromatyczne zestawy (koszula + spodnie), lub zarzuca tylko jeansową kurtkę.





Nie musimy jeździć konno, aby elegancję i szyk tych sportowych ubrań pokazywać na ulicy. Sama posiadam dwie koszulki polo i często do nich wracam. Nie wyglądają niechlujnie jak t-shirty, ale nie są zbyt oficjalne na co dzień. Możemy wybierać swój ulubiony kolor, lub wybrać klasyczny odcień ...




Czytałam, że w szafie każdej kobiety musi znaleźć się co najmniej jedna biała koszula, jest jak "mała czarna", poratuje nas gdy nie wiemy co na siebie włożyć.  Księżniczka Casiraghi wybiera klasyczne modele, jednak prawie każda "biała bluzka" pozwoli nam stworzyć elegancki strój. Białą koszulę lub bluzkę możemy połączyć ze spodniami, długą spódnicą lub narzucić na nią skórzaną kurtkę, nadając jej bardziej drapieżnego charakteru. Biała sukienka to świetna alternatywa dla małej czarnej. Oto moje propozycje ...

Only 


TopShop


Mint&Berry


Koronka


Czy może być materiał bardziej kobiecy niż koronka? Elegancka bielizna pozwoli nam dobrze poczuć się we własnej skórze nawet podczas stresującego tygodnia, również koronkowe koszulki i topy to świetna propozycja na letnie, wiosenne dni ...



Mint&Berry 


 I już nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy i my poczuły się jak prawdziwe księżniczki ...;)



;)

4 comments:

  1. Super wpis. :) Ja sama od jakiegoś czasu postanowiłam skompletować sobie "ponadczasową" garderobę. Prostota jednak wygrywa z wszystkimi sezonowymi trendami. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miły komentarz :) , ja lubię mieć czasem coś bardzo modnego, ale wiem że moja fascynacja potrwa klika dni a potem do ubrania raczej nie wrócę, dlatego staram się wybierać właśnie takie ponadczasowe szmatki;) pozdrawiam

      Delete
  2. Charlotte Casiraghi nie jest księżniczką Monako - jest członkiem rodziny książęcej. Księciem lub księżniczką Monako są jedynie dzieci panującego. Czyli ich matka Karolina jest księżniczką, bo jest córką Rainiera III.

    ReplyDelete
  3. Nie jestem ekspertka od tytulow krolewskich, ale rowniez
    William jest nazywany przez wszystkich ksieciem choc technicznie tak nie jest.
    Nie widze wiec nic skandalicznego w nazywaniu
    Charlotte ksiezniczka.

    ReplyDelete