worek

29.4.15 PMC 2 Comments


Czy macie już najmodniejszą torebkę sezonu czyli worek? Urokliwe sakiewki, worki powoli ale skutecznie zdobywają włoskie ulice, być może niedługo również polskie!:) Zaletą worka jest przede wszystkim wygoda noszenia, zwykle worki są lżejsze od torebek, dobrze wyglądają z sukienkami ale pasują również do zestawów ze spodniami. Mój worek znalazłam na Zalando i jest od New Look.


Worek jest materiału przypominającego skórę, oraz ma dużą zewnętrzną kieszeń z materiału  z ozdobnym zamknięciem. Wewnątrz oprócz głównej przegrody posiada 3 inne kieszenie.



Do worków fajnie wyglądają płaskie buty. Ostatni letni sezon przechodziłam w białych tenisówkach, w tym roku wybrałam wiązane trampki ...


 Podobne znajdziecie tutaj


Niestety na stronie Zalando obecnie nie widzę identycznego worka od New Look, wybrałam dla Was inne, równie ciekawe propozycje:

New Look klik




New Look klik





New Look klik



Anna Field klik


Dorothy Perkins klik


Even&Odd klik

:)

2 comments: